شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

هشدار؛ جان کی روش در خطر است! +فیلم

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 820372
اعلان وضعیت اضطراری ساعت هوشمند کارلوس کی‌روش پس از گل اول ایران به ولز نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی هیجان خطرناک و بالایی را پشت سر می‌گذاشت.
هشدار؛ جان کی روش در خطر است! +فیلم
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: عکسی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که کارلوس کی روش را در حال در آغوش کشیدن یکی از بازیکنان تیم ملی در لحظه زدن گل اول ایران به ولز نشان می‌دهد اما این همه ماجرای نیست.

کافی است کمی روی عکس زوم کنید تا متوجه شوید ساعت هوشمند آقای مربی در حالت دادن هشدار قرار گرفته و نشان می‌دهد ضربان قلب کی روش بالای 120 است. کاربری نوشته: «مگه از این موقعیت هیجان انگیزتر هم داریم خب؟» اما کاربر دیگری درباره سلامتی سرمربی تیم ملی ایران اظهار نگرانی کرده و نوشته است:«یعنی  جان کی روش در خطر است و باید نگران او باشیم؟»در روزهای گذشته تصویر دیگری هم از کی روش حسابی خبرساز شده است. جایی که سردار آزمون هنگام گل دوم تیم ملی از شدت خوشحالی گلوی سرمربی تیم ملی را می فشارد که با ترس و شوکه شدن و سپس خنده و هیجان کی روش همراه می‌شود. 


دانلود فیلم
https://jahannews.com/vdcjayeo8uqe8tz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjayeo8uqe8tz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فدای سر ایران