کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری زن جیب‌بر بازار تهران

7 آذر 1401 ساعت 0:17

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی در بازار تهران، خبر داد و گفت: متهم به ۳۵ فقره جیب بری از شهروندان اعتراف کرده است.


 

به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: آذرماه جاری، با وقوع سرقت‌های متوالی جیب‌بری از شهروندان در بازار تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره هفدهم برای تحقیقات میدانی راهی بازار تهران شدند و پی بردند، یک زن جوان در مغازه و خیابان‌های شلوغ با شگرد جیب‌بری اقدام به سرقت تلفن‌همراه شهروندان کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره هفدهم در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات گسترده هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند و متوجه شدند وی سابقه سرقت دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

وی با بیان اینکه در مخفیگاه متهم ۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شده است، افزود: زن جوان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به ۳۵ فقره سرقت جیب‌بری از شهروندان در بازار تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


کد مطلب: 820371

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820371/دستگیری-زن-جیب-بر-بازار-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com