جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

سرور مرکزی کنترل قطارهای اسرائیل از مدار خارج شد/ چند هزار صفحه اسرائیلی در قبضه هکرها قرار گرفتند

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 820355
روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت: لغو حرکت قطارها در حالی اعلام شد که بسیاری از افراد (بعد از پایان تعطیلات روز شنبه) در مسیر رسیدن به ایستگاه‌ها بودند، هنوز هم مشخص نیست که علت وقوع این امر چه بوده و چه‌زمانی قطارها اجازه حرکت پیدا خواهند کرد.
سرور مرکزی کنترل قطارهای اسرائیل از مدار خارج شد/ چند هزار صفحه اسرائیلی در قبضه هکرها قرار گرفتند
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های اسرائیلی از توقف کامل حرکت تمام قطارهای اسرائیل حداقل تا ساعت ۹ امشب و احتمالاً تا فردا سخن می‌گویند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی که اولین رسانه اعلام‌کننده این خبر بود، اعلام کرد، به‌دلیل از مدار خارج شدن سرور مرکزی قطارهای اسرائیل حرکت تمام قطارها حداقل تا ساعت 9 شب به تعلیق در آمده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از سردرگمی مهندسان قطارهای اسرائیل سخن گفته خبر داد: مهندسان قطار اسرائیل در حال مشورت با تمامی همکاران خود در سرتاسر جهان هستند تا بتوانند اختلال به‌وجودآمده را در اسرع وقت کشف و برطرف کنند.

این رسانه به‌نقل از شرکت قطارهای اسرائیل توصیه کرد مردم تا اطلاع ثانوی از وسائط نقلیه جایگزین برای نقل و انتقال خود استفاده کنند.

معاریو هم در گزارشی اعلام کرد، این اختلال کاملاً غیرعادی است و سرور مرکزی هدایت‌کننده قطارها به‌طور کامل از دسترس خارج شده است، همین امر هم باعث شد مسئولین اجازه حرکت قطارها را تا اطلاع ثانوی ندهند، در حالی که امکان تمدید توقف حرکت قطارها برای فردا هم وجود دارد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت هم نوشت: لغو حرکت قطارها در حالی اعلام شد که بسیاری از افراد (بعد از پایان تعطیلات روز شنبه) در مسیر رسیدن به ایستگاه‌ها بودند، هنوز هم مشخص نیست که علت وقوع این امر چه بوده و چه‌زمانی قطارها اجازه حرکت پیدا خواهند کرد.

یدیعوت آحارانوت در ادامه خبر داد، سرور ازکارافتاده مسئولیت حفظ امنیت حرکت قطارها را دارد و در واقع اتاق کنترل حرکت تمامی قطارها محسوب می‌شود.

رسانه‌های عبری‌زبان بدون اشاره به احتمال حمله سایبری از هرج‌ومرج و اختلال بزرگ در حرکت قطارها در تمام اسرائیل سخن می‌گویند.

چند هزار صفحه اسرائیلی در قبضه هکرها قرار گرفتند
اطلاعات مربوط به پنج‌هزار اسرائیلی بعد از هک‌شدن چندین صفحه و وب‌سایت متعلق به اسرائیلی‌ها به دست یک گروه هکری افتاده است.

وای نت، پایگاه آن‌لاین روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری در این رابطه نوشت، مجموع هکری بلاک مجیک موفق شد با رخنه به شماری از وب‌سایت‌های اسرائیلی اطلاعات حدود 5 هزار اسرائیلی را به سرقت ببرد و بانک اطلاعاتی مربوط به آنها را هم تخریب کند.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان، هکرها برای اثبات اقدام خود، اطلاعات مربوط به شماری از اسرائیلی‌ها از جمله اوراق هویتی 8 نفر از آنان را منتشر کردند.

این چندمین باری است که هکرها با رخنه به سرورها و وب‌سایت‌های اسرائیلی اطلاعات آنها را در اختیار می‌گیرند.

میان قربانیان هکرها، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس موساد هم به چشم می‌خورند.

شبکه 7 تلویزیون اسرائیل هم دیروز در گزارشی، دستیابی رسانه‌های ایران به تصاویر ضبط‌شده دوربین‌های محل انفجار در قدس را هم اقدامی شگفت‌انگیز توصیف کرده بود.

بیشتر بخوانید:
حوادث زنجيره‌ای در مناطق اشغالی/ اتاق مرکزی ایستگاه بزرگ برق شهر هدرا هم منفجر شد +جزئیات
https://jahannews.com/vdcamwnam49nue1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamwnam49nue1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام. و دست مریزاد
پیش به سوی محو رژیم. غاصب صهیونیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاسداران عزیز
سینا
Iran, Islamic Republic of
نصرمن ا.. و فتح قریب