سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

سرور مرکزی قطارهای اسرائیل هک شد

شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 820339
رسانه‌های اسرائیلی از توقف کامل حرکت تمام قطارهای اسرائیل حداقل تا ساعت ۹ امشب و احتمالا تا فردا سخن می‌گویند.
سرور مرکزی قطارهای اسرائیل هک شد
به گزارش جهان نيوز، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی که اولین رسانه اعلام کننده این خبر بود، اعلام کرد، به دلیل از مدار خارج شدن سرور مرکزی قطارهای اسرائیل حرکت تمام قطارها حداقل تا ساعت 9 شب شنبه به تعلیق در آمده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از سردرگمی مهندسان قطارهای اسرائیل سخن گفته و خبر داد: مهندسان قطار اسرائیل در حال مشورت با تمامی همکاران خود در سرتاسر جهان هستند تا بتوانند اختلال به وجود آمده را در اسرع وقت کشف و برطرف کنند.

این رسانه به نقل از شرکت قطارهای اسرائیل توصیه کرد مردم تا اطلاع ثانوی از وسائط نقلیه جایگزین برای نقل و انتقال خود استفاده کنند.

معاریو هم در گزارشی اعلام کرد، این اختلال کاملا غیر عادی بوده و سرور مرکزی هدایت کننده قطارها به طور کامل از دسترس خارج شده است، همین امر هم باعث شد تا مسئولین اجازه حرکت قطارها را تا اطلاع ثانوی ندهند، در حالی که امکان تمدید توقف حرکت قطارها برای فردا هم وجود دارد.

روزنامه یدیعوت احارانوت هم نوشت: لغو حرکت قطارها در حالی اعلام شد که بسیاری از افراد (بعد از پایان تعطیلات روز شنبه) در مسیر رسیدن به ایستگاه‌ها بودند، هنوز هم مشخص نیست که علت وقوع این امر چه بوده و چه زمانی قطارها اجازه حرکت پیدا خواهند کرد.

یدیعوت احارانوت در ادامه خبر داد، سرور از کار افتاده مسئولیت حفظ امنیت حرکت قطارها را داشته و در واقع اتاق کنترل حرکت تمامی قطارها محسوب می‌شود.
رسانه‌های عبری زبان بدون اشاره به احتمال حمله سایبری از هرج و مرج و اختلال بزرگ در حرکت قطارها در تمام اسرائیل سخن می‌گویند.
https://jahannews.com/vdcc1xq4o2bqi18.ala2.html
jahannews.com/vdcc1xq4o2bqi18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *