جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
فرمانده سپاه تهران:

عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند/ در آینده نزدیک ریاض متوجه اشتباهات خود خواهد شد

شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 820273
فرمانده سپاه پاسداران تهران در واکنش به تحرکات عربستان در ناآرامی‌های اخیر ایران تصریح کرد: عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند خودش هم این نکته را می‌داند.
عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند/ در آینده نزدیک ریاض متوجه اشتباهات خود خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه پاسداران تهران، در ارزیابی میزان بازدارندگی حمله موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق گفت: ناآرامی‌هایی که در کردستان وجود دارد توسط یکسری افراد ضدانقلاب انجام می‌شود که نیروی زمینی سپاه پاسداران طی یکی دو مرحله با این گروه‌ها برخورد کرده است لذا در حال حاضر افراد ضدانقلاب در کردستان شرارت‌هایی را انجام می‌دهند.
 
به گزارش منیبان، او افزود: سپاه پاسداران و بسیج تجربیات بسیار ارزنده‌ای در کردستان دارند بنابراین افراد ضدانقلاب به هیچ عنوان نمی‌توانند اهداف خود را در کردستان پیش ببرند. در مجموع سپاه پاسداران برای مقابله با ضدانقلاب از همه تجربیات خود استفاده می‌کند. البته فعالیت افراد ضدانقلاب دوام نخواهد داشت کما اینکه خودشان هم بر این نکته واقف هستند و تا الان هم به این نتیجه رسیدند.

فرمانده سپاه پاسداران تهران در واکنش به تحرکات عربستان در ناآرامی‌های اخیر ایران تصریح کرد: عربستان در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد شیطنت کند خودش هم این نکته را می‌داند. البته این کشور در حال حاضر بازیچه دست آمریکایی‌ها است و از دست و پنجه نرم کردن با یمن هم پشیمان است. انشاالله در آینده نزدیک عربستان متوجه اشتباهات خود خواهد شد. این کشور باید بپذیرد که آرامش منطقه تنها توسط کشورهای خود منطقه به وجود می‌آید و چاره‌ای غیر از پذیرش شرایط منطقه ندارد.
https://jahannews.com/vdcjayeotuqe88z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjayeotuqe88z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
United Arab Emirates
اگر عربستان یک سیلی نسبتاً دردناک از ایران می خورد شاید از خواب بیدار می شد
فعلآ منتظر باشد!
شجاع
Iran, Islamic Republic of
به معنای حقیقی یعنی کمتر جفتک پرانی کند
United Arab Emirates
فقط به غده سرطانی عربستان باید گفت )ان ربک لبالمرصاد)