جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

جمله شهیدی که مورد توجه آقا قرار گرفت

شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 820226
یک کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان- زن و شوهر- می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر می‌کنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد.
جمله شهیدی که مورد توجه آقا قرار گرفت
به گزارش جهان نيوز، امروز هفتمین سالگرد شهادت یکی از ستارگان درخشان جبهه مقاومت، شهید حمید سیاهکالی مرادی است. وی چهارم اردیبهشت ۱۳۶۸ در قزوین متولد شد و پنجم آذر ماه سال ۱۳۹۴، در حلب سوریه و درگیری با گروهک داعش به شهادت رسید.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 1397/6/15 با ‌اشاره به کتاب «یادت باشد» (زندگینامه شهید مدافع حرم سیاهکالی مرادی) فرمودند: یک کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان- زن و شوهر- می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر می‌کنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد... پسر عازم دفاع از حریم حضرت زینب(س) می‌شود؛‌‌ گریه ناخواسته‌ این دختر، دل او را می‌لرزاند؛ به این دختر- به خانمش- می‌گوید که ‌گریه‌ تو دل من را لرزاند، امّا ایمان من را نمی‌لرزانَد! و آن خانم می‌گوید که من مانع رفتن تو نمی‌شوم، من نمی‌خواهم از آن زن‌هایی باشم که در روز قیامت پیش فاطمه‌ زهرا(س) سرافکنده باشم! ببینید، اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سال‌ها است، مال همین روزهای در پیش [روی] ما است؛ امروز این است. در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند، یک چنین حقیقت‌های درخشانی در آنها حضور دارد و وجود دارد؛ اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید.»
https://jahannews.com/vdchivn6-23niid.tft2.html
jahannews.com/vdchivn6-23niid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کتاب "یادت باشد" زندگی نامه این شهید عزیز هست.
بسیار زیبا و عاشقانه هست.
Iran, Islamic Republic of
معرفی کتاب هاب خوب:
1- تپه های برهانی
2- من میترا نیستم.
3- دختران آسمانی
4- فرشته ای در برهوت.
5- ناقوس به صدا در می آیند.
6- یادت باشه.