جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

واکنش رسانه‌های عرب زبان به برد ایران

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 820207
رسانه‌ها و کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
واکنش رسانه‌های عرب زبان به برد ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، «علی محسن التمیمی» در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز نوشت: پیروزی بزرگ اسلامی.

همچنین دیگر کاربران عراقی با پخش کلیپ و موسیقی و صحنه‌هایی از بازی امروز ایران و ولز، شادمانی کردند.

بر همین اساس، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در مقابل تیم ملی ولز را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز در جام جهانی که با میزبانی قطر در حال اجراست را تبریک می‌گوییم. امیدواریم دیگر تیم‌های عربی و اسلامی نیز در این جشنواره فوتبالی جهانی نتایج درخشانی را رقم زنند.

همچنین شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در شادی هواداران تیم ملی فوتبال ایران شرکت کرد.

بر اساس فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، بعد از برد ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی فوتبال ولز در چارچوب بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲، امیر قطر با حضور در جایگاه ویژه در شادی هواداران تیم ملی فوتبال ایران شرکت کرد.

خبرگزاری شهاب نیوز فلسطین، نیز تصاویری از شادمانی سرداز آزمون پس از زدن گل دوم به ولز با سربرمربی تیم ملی ایران، منتشر کرد و نوشت: آزمون پیروزی تیمش را اینگونه جشن گرفت.

روسیا الیوم نیز با پخش تصاویری از بازی، نوشت که تیم ملی ایران از فرصت نهایت استفاده را کرد و با دو گل حریف خود را شکست داد و نخستین سه امتیاز خود را کسب کرد و امید به صعود زنده شد.

همچنین شبکه الجزیره نیز با اشاره به پیرزوی ایران، کلیپی از هوادران ایرانی پخش کرد که هواداران در آن می‌گویند: آمریکا آماده باش که می‌آییم!

همچنین یک کاربر عرب با نام «فیصل الغامدی» فیلمی از گریه‌های یک تماشاگری ولزی منتشر کرده و نوشته است که «این مرد را دوست داشتم».

کاربر دیگری نوشت: پیروزی دو بر صفر مبارک ایران باشد و امیدوارم که در مقابل آمریکا نیز ۵ بر صفر پیروز شود.
https://jahannews.com/vdcgzz97uak9xx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz97uak9xx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *