جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

سرمربی ولز: ایران مستحق پیروزی بود

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 820176
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: واقعا تحت تاثیر بازی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفتم.
سرمربی ولز: ایران مستحق پیروزی بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، راب پیج، سرمربی تیم ملی فوتبال ولز در نشست خبری پس از پایان بازی با ایران و شکست در دومین بازی دور گروهی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

 *حتما تیم ملی ایران مستحق پیروزی بود. تغییراتی که آن‌ها انجام دادند درست بود و ایران استحقاق پیروزی داشت. هوای گرم و تمرینات دخالت نداشت. همانطور که گفتم ما در نیمه اول هم خوب نبودیم و ایران خیلی بهتر بود.

*درباره نفرات صحبت نمی‌کنم. من خیلی از بازی ناامید شدم. چون در ماه‌های اخیر خیلی خوب بودیم و از سطح استاندارد خودمان در بازی آن روز خیلی پایین تر بودیم.

*خوب نبودیم، اما همیشه برای بردن بازی می کنیم. از فردا هم دوباره همین هدف را پیش می بریم.

*تمام تلاش خود را برای این موضوع خواهیم کرد. آنها تعهد بسیار زیادی نشان دادند‌ امروز مجازات شدیم و برای بازی خودمان را آماده خواهیم کرد.

*واقعا تحت تاثیر بازی ایران قرار گرفتم. آن‌ها بازی خوبی داشتند. آمریکا هم خیلی خوب بازی می‌کند ولی من فکر می‌کنم شانس آمریکا کمی بیشتر از ایران برای صعود باشد.

*در بازی با انگلیس باید تغییرات لازم را انجام دهیم و شرایط خودمان را بسنجیم.

*در مورد تغییر در دروازه تیم ملی ایران با توجه به مصدومیت بیرانوند و ورود سید حسین حسینی باید بگویم که فرقی بین آن‌ها احساس نکردم. بازیکنان ایران جوری بازی کردند که همیشه خطرناک بودند.

*در هر بازی باید به دنیا نشان دهیم چطور بازی می‌کنیم. در هر قسمتی که نتوانستیم به خوبی نشان دهیم که چقدر توانمندیم.

گرت بیل: همه ما غمگین هستیم

گرت بیل پس از شکست مقابل ایران اظهار داشت: نتیجه بسیار غمگین کننده است. هیچ کلمه‌ای جز این نمی‌تواند حس ما نسبت به این شکست را بیان کند.

وی ادامه داد: ما تا دقیقه پایانی در این مسابقه مقابل ایران جنگیدیم ولی شرایط برای ما سخت پیش رفت. وقتی شما 10 نفره هستید، آن هم مقابل تیمی خوب کار شما سخت خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی ولز اظهار داشت: ما همچنان امیدوار هستیم و می‌خواهیم رو به جلو پیش برویم و برای بازی بعدی آماده شویم. شرایط برای ما اکنون سخت و دشوار است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا انگلیس را شکست دهیم.
https://jahannews.com/vdcbzgbw0rhb58p.uiur.html
jahannews.com/vdcbzgbw0rhb58p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میگه شانس امریکا برای صعود بیشتره. معلومه تقسیم کار کردن برای فتنه و از بین بردن روحیه ما. هنوز بازی خودش تموم نشده داره در مورد بازی امریکا تخریب روحیه میکنه.
شجاع
Iran, Islamic Republic of
چشم بی بی سی و اینترنشنال و من وتو کور به این میگن همبستگی ایران قوی و اسلامی
رر
Iran, Islamic Republic of
بازي انگليس با امريكا مشكوك و در جهت تضعيف روحيه تيم ملي ايران بود!؟