جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

با کار در حوزه ترشک آینده ای شیرین رقم زدم

پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 820123
در صورتی که به خودتان بگویید هیچگاه نمی‌توانید آن کار را انجام دهید، در آینده به هر قیمتی شده از آن اجتناب می‌کنید زیرا دریافت یادآورهای بسیار زیاد از عدم توانایی خود این مساله را به شما القا می‌کند. پس باور داشته باشید لایق ثروت هستید و سپس فعالیت خود را در حوزه های مختلف از جمله ترشک که بسیار پر سود است آغاز کنید.
ترشک فله ای
توجه داشته باشید ترشک فله ای شاخص گلیسمی پایینی دارد و می تواند به تنظیم قند خون کمک کند و باعث کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو می شود با رادیکالهای آزادی که به مغز و حافظه آسیب می زند، جلوگیری می کند و باعث تقویت حافظه می شود چون آلو یا آلوچه قرمز سرشار از آنتی اکسیدان می باشد.
ترشک آلو به کولون کمک می کند تا به خوبی وظیفه ای خود را انجام دهد و خاصیت ملین طبیعی محسوب می شود به طوری که یک گرم فیبر در یک عدد آلو وجود دارد برای سلامت زنان باردار و جنین مفید است و به رشد سالم جنین کمک خواهد کرد و این به دلیل مواد مغذی فراوانی می باشد، که در آلو وجود دارد یکی از این مواد مغذی اسید فولیک می باشد.
ترشک قدیمی
برای پیشگیری و درمان یبوست خانمهای باردار توصیه می شود، آلو مصرف کنید زیرا منبع فیبر می باشد زنان باردار باید حداقل در هفته دو یا سه بار آلو یا ترشک قدیمی آلو مصرف کنند.
برای رفع مشکلات گوارشی و رفع یبوست کودکان و نوزادان فوق العاده می باشد و چون ویتامین A  دارد برای تقویت بینایی کودکان مفید است و شما می توانید از ۶ ماهگی ترشک آلو خشک را به غذای کودک خود اضافه کنید.
از آسیب استرس اکسیداتیو روی اندامهای بدن به ویژه قلب پیشگیری می کند و این به دلیل آنتی اکسیدانهای فراوانی است که دارد و خطر اختلالات قلبی را کاهش می دهد
از تشکیل پلاکت در عروق خونی جلوگیری می کند و مانع لخته شدن خون می شود زیرا منبع پتاسیم است و خطر بروز سکته قلبی، سکته مغزی، فشار خون بالا و آترواسکلروز جلوگیری خواهد کرد.
ترشک کیلویی
از دیگر مزایای ترشک کیلوی  میوه ای این است که کلسترول بد خون را کاهش می دهد زیرا منبع فیبر است و ویتامین ب۶ موجود در آن باعث شده خطر حملات قلبی کاهش یابد چون سطح هموسیستئین در بدن را کاهش می دهد برای سلامت چشمها مفید است، چون منبع ویتامین آ و بتاکاروتن می باشد و خطر بیماری دژنراسیون ماکولا را کاهش می دهد.
استرس اکسیداتیو و فعالیت رادیکالهای آزاد را مهار می کند و باعث کاهش خطر سرطان سینه و کبد می شود، زیرا منبع آنتی اکسیدان می باشد آلو به دلیل ترکیباتی که دارد.
می تواند باعث رفع استرس و اضطراب شود و به سلامت روانی فرد کمک شایانی می کند ترشک و لواشک آلو را می توانید با انواع آلوهای ملس، ترش و شیرین تهیه کنید و بنا به سلیقه و ذائقه خود می توانید در حین پخت به آن نمک یا شکر اضافه کنید.
https://jahannews.com/vdcdxz0jsyt0xf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxz0jsyt0xf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *