کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طعم شیرین موفقیت های پی در پی را با انواع دستمال بچشید

3 آذر 1401 ساعت 16:01

اگر شما هم از آن دسته افراد کمال گرا هستید که برای هر چیزی بهترینش را طلب میکنید و این موضوع درباره موفقیت هایی که کسب میکنید صدق میکنید به شما توصیه میکنیم وارد حوزه ثروتساز ... شوید و به سرعت به موفقیت چشمگیر دست یابید.


دستمال جیبی
زمانی که فرزند تان به مدرسه یا دانشگاه می رود و یا اینکه با بدرقه عزیزان تان اشک شوق از چشمان تان سرازیر می شود دستمال جیبی شکوه است که می تواند بیش از هر چیز دیگری به کارتان بیاید قیمت دستمال جیبی برای خرید و فروش این ملزومات کاربردی همواره یکی از دغدغه های عموم افراد می باشد اما شاید برای تان حس نوستالژیک و خاطره انگیزی را داشته باشد که بخواهید بدانید که این دستمالها چطور توانستند با پیدایش شان به این دغدغه های پایان دهند با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم. هیچ اسمی به اندازه کلینیکس برای شما محبوب و شناخته شده در زمینه دستمال جیی و کاغذی نیست این برند آمریکایی که برای اولین بار اقدام به تولید دستمالهای جیبی در سال 1929 نمود توانست این کالاهای لوکس را و البته کاربردی را برای خانمهای خانه دار که از شستن دستهایشان آزرده خاطر شده بودند ارائه نماید



 
دستمال یزدی
از قدیم الایام تا کنون دستمال یزدی در دسترس اکثر افراد به ویژه آقایان بوده است و خرید و فروش با مناسب ترین قیمت دستمال یزدی در انواع مختلف نخی، ابریشم طبیعی و غیره با قیمت های مناسب انجام می شود. قدمت و عرف این دستمالها ب می گردد به زمان گذشته و در دستان افرادی که به اصطلاح لوطی گفته می شدند و از نظر تیپ ظاهری، آراستگی، اخلاق و گفتار با افراد معمولای تفاوت داشتند. این دستمالها معمولا در دستان آنها دیده می شد و از |آن استفاده های مختلفی داشتند، برای تمیزی و نظافت ماشین، وسایل، کفش و لباس، خشک کردن دست و صورت و غیره از این دستمال استفاده می کردند و همیشه آن را به همراه خود در جیب یا دور مچ دست داشتند.
دستمال فانتزی
از شیک ترین دستمالهای جیبی، دستمال فانتزی ساده سفید می باشد که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از خوش پوشان آن را در استایل خود دارند. دستمال جیبی، همچون دستمال جیبی بیتا دستمال مربعی شکلی است که برای استفاده شخصی و بهداشتی می باشد و جنبه تزیینی هم دارند. که قیمت دستمال فانتزی بسیار مقرون به صرفه میباشد.
دستمالهای جیبی در دو نوع پارچه ای و کاغذی تولید می شوند که هر کدام ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند. دستمالهای جیبی پارچه ای که به آن پوشت هم می گویند نوعی اکسسوری مردانه است که امروزه برای مردان مثل عطر زدن نقش مهمی دارد و تیپ و استایل شما را چشمگیر تر می کند. دستمالهای کاغذی، دستمالهای یکبار مصرفی هستند که بافت نرمی‌ دارند و جاذب آب هستند و مناسب برای دست و صورت می باشد و ماده ساخت دستمال کاغذی از درخت می باشد.


کد مطلب: 820117

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820117/طعم-شیرین-موفقیت-های-پی-انواع-دستمال-بچشید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com