کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخلالگران بازار ارز در کرج دستگیر شدند

3 آذر 1401 ساعت 22:20

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دستگیری ۴ اخلالگر ارزی طی ۴۸ ساعت گذشته در شهر کرج خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد بیش از ۴۱۶ هزار واحد انواع ارز کشف شد .


به گزارش جهان نیوز، مهدی افشاری، رییس پلیس اقتصادی استان البرز، گفت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلاگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان تیم عملیاتی مقابله با اخلالگران بازار ارز پس از شناسایی کامل 4 اخلالگر ارزی در شهر کرج،با هماهنگی مقام قضائی آن ها را دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد:در بازرسی از مخفیگاه این افراد۴۱۶ هزار و ۸۷۰ واحد انواع ارز کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریتی پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس امنیت اقتصادی با مقابله فوری با اخلالگران اقتصادی شرایط را برای فعالیت‌های سازنده و زیربنایی در راستای حمایت از معیشت مردم عزیز کشورمان فراهم کند.


کد مطلب: 820115

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820115/اخلالگران-بازار-ارز-کرج-دستگیر-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com