کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو +جدول

فرارو , 3 آذر 1401 ساعت 13:59

دلار توافقی امروز پنجشنبه سوم آذر وارد کانال ۳۴ هزار شد. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار آخرین روز هفته به یک میلیون و ۵۵۳ هزار رسید.


به گزارش جهان نیوز، قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه سوم آذر قدم به کانال ۳۴ هزار تومان گذاشت. در بازار متشکل ارزی هر اسکناس دلار در نیمه نخست معاملات ۳۴ هزار و ۳۰ تومان فروخته شد که به معنی رشد تقریبا ۵۰۰ تومانی آن در مقایسه با عصر چهارشنبه است. آخرین روز هفته قیمت یورو نزدیک ۸۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و آن را با نرخ ۳۵ هزار و ۱۸۵ تومان معامله کردند. همزمان در بازار طلا شاهد جهش ۵۷ هزار تومانی نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار بودیم. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه، یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان به ثبت رسید و سکه‌های تمام‌بهار آزادی طرح جدید و قدیم به ترتیب رشد قیمت ۳۰ و ۵۰ هزار تومانی را تجربه کردند.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی
قیمت دلار امروز پنجشنبه سوم آذر در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود به ۳۴ هزار و ۳۰ تومان رسید. عصر دیروز خرید دلار توافقی در بازار متشکل ارزی ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان تمام می‌شد و حالا شاهد رشد ۵۳۰ تومانی نرخ اسکناس آمریکایی هستیم. نرخ فروش یورو در بازار متشکل ارزی به ۳۵ هزار و ۱۸۵ تومان ارتقا پیدا کرد و ارزش این اسکناس درمقایسه با معاملات دیروز ۸۲۵ تومان رشد داشت.
 

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی
انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه امروز
دلار 33 هزار و 525 تومان 33 هزار و 500 تومان 34 هزار و 30 تومان
یورو 34 هزار و 380 تومان 34 هزار و 360 تومان 35 هزار و 185 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه سوم آذر در نیمه نخست معاملات بازار به یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان رسید. رقمی که جهش ۵۷ هزار تومانی نرخ طلا ۱۸ عیار را درمقایسه با عصر دیروز نشان می‌دهد. دیروز قیمت طلا ۱۸ عیار همزمان با آخرین خرید و فروش‌های بازار یک میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به ثبت رسیده بود.
 
تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار
سه‌شنبه چهارشنبه امروز
یک میلیون و 491 هزار تومان یک میلیون و 474 هزار تومان یک میلیون و 553 هزار تومان

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه سوم آذر ۱۶ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان به ثبت رسید و خرید آن نسبت به دیروز ۳۰ هزار تومان بیشتر تمام می‌شود. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد، اما سکه گرمی بدون تغییر قیمت، سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان فروخته شد.
 
تغییر قیمت انواع سکه
انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
امامی 16 میلیون و 452 هزار تومان  16 میلیون و 474 هزار تومان  16 میلیون و 504 هزار تومان 
طرح قدیم 15 میلیون و 685 هزار  تومان 15 میلیون و 595 هزار  تومان 15 میلیون و 645 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 410 هزار تومان سه میلیون و 410 هزار تومان سه میلیون و 410 هزار تومان


کد مطلب: 820099

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820099/نرخ-ارز-دلار-سکه-طلا-یورو-جدول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com