پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۷
سرلشکر سلامی:

دشمنان بدانند که هیچ شهادتی بدون پاسخ نمی‌ماند/ جبهه مقاومت انتقام شهدا را به صورت روزانه از صهیونیست‌ها می‌گیرند

پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 820067
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند که هیچ شهادتی بدون پاسخ نمی‌ماند گفت: هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد.
هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد/ جبهه مقاومت انتقام شهدا را به صورت روزانه از صهیونیست‌ها می‌گیرند
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با فارس درباره نحوه انتقام و پاسخ به اقدامات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه گفت: شهادت سردار شهید داوود جعفری را به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و خانواده آن شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: اگر به صحنه فلسطین اشغالی نگاه کنید مشاهده می‌کنید که جبهه مقاومت که یک جبهه به هم پیوسته و همچون یک پیکره واحد است، انتقام شهدا را به صورت روزانه از صهیونیست‌ها می‌گیرند.

وی افزود: البته هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد تا به این لحظه هم چنین بوده است‌. سطوح این اقدامات متفاوت خواهد بود که ان‌شاءالله به موقع خود انجام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: هم دشمنان و هم مردم عزیزمان بدانند که هیچ شهادتی بدون پاسخ نخواهد بود. 
 
https://jahannews.com/vdcaiwna049nuw1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiwna049nuw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسن
Iran, Islamic Republic of
سردار
عمل کنید .
Iran, Islamic Republic of
عمل کردن عزیزم شما خبر نداری برو از اسرائیل بپرس این چند روزه چه بلایی سرش آورده فقط ۱۲ انفجار تو اسرائیل رخ داده چند اسرائیلی به درک واصل شده
Iran, Islamic Republic of
آفرین
ملت ایران هم همین را خواستار هستند که به تعداد شهدای اخیر از صهیونیست‌ها که بانی و مرکز عملیات های اغتشاش و کشته سازی در این مدت اخیر بوده اند همیشه از قدیم میگفتند باید سر مار را قطع کرد و سر این جریان اغتشاش از اسرائیل است
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتح قریب و بشر صابرین
Iran, Islamic Republic of
و بشر الصابرین
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام فرمانده.