پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲

دستگیری یکی از سرپل‌های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 820023
با تلاش‌ها و اقدامات پیچیده و فنی اطلاعاتی، یکی از سر پل‌های ارتباطی شبکه های معاند و تروریستی bbc و ایران اینترنشنال توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه در استان اصفهان بازداشت شد.
دستگیری یکی از سرپل‌های BBC و اینترنشنال
به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه به فارس گفت: با تلاش‌ها و اقدامات پیچیده و فنی اطلاعاتی، یکی از سر پل‌های ارتباطی شبکه های معاند و تروریستی bbc و ایران اینترنشنال توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه در استان  اصفهان بازداشت شد.

فرد دستگیر شده دارای رابطه مستقیم و نسبت فامیلی با برخی خبرنگاران این شبکه‌ها و دارای تابعیت مضاعف انگلیسی و متولد این کشور می‌باشد.

وی علاوه بر همکاری با شبکه های مذکور، با برخی عناصر وابسته ضد انقلاب در خارج از کشور ارتباط و همکاری داشته است.

براساس این گزارش فرد دستگیر در اغتشاشات اخیر اقدامات فراوانی در دعوت مردم به نافرمانی مدنی، اغتشاش، ناامنی، خرابکاری و تخریب اموال عمومی داشته است.

اطلاعات تکمیلی در این خصوص در آینده نزدیک به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.
https://jahannews.com/vdccixq412bqix8.ala2.html
jahannews.com/vdccixq412bqix8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تشکر
Iran, Islamic Republic of

خدا ازشون نگذره شدن سرکرده گروه ارازل اوباش ایران شدن سرکرده گروه کمونیست کوردستان علی کریمی مسیح علی نژاد پهلوی آمریکا انگلیس مررررررررررگ بر همتون شبکه کمونیست اینترنشال