چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

گلدان تبلیغاتی؛ هدیه‌ای خلاقانه و اقتصادی برای معرفی کسب و کارتان

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 820007
اگر از هدیه‌های تکراری و رایج خسته شده‌اید و می‌خواهید کسب و کار خود را با یک هدیه متفاوت و خلاقانه معرفی کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با هدیه‌ای جذاب و اقتصادی از دل طبیعت آشنا کنیم که با کمک آن می‌توانید برند خود را به شایسته‌ترین شکل ممکن معرفی کنید؛ هدیه ای به ‌نام گلدان تبلیغاتی!
 

گلدان تبلیغاتی؛ هدیه‌ای از دل طبیعت
گلدان تبلیغاتی نسل جدید هدیه‌های تبلیغاتی سازمانی و نمایشگاهی است که با هدف حمایت از محیط‌زیست و ارائه هدیه‌ای ماندگار و تأثیرگذار طراحی و تولید شده ‌است. هیچ‌ کس را پیدا نمی‌کنید که گل‌ها و گیاهان را دوست نداشته‌ باشد، تقریباً همه عاشق آنها هستند و این بزرگ‌ترین وجه تمایز گلدان تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است!

جنس گلدان تبلیغاتی از نوع سرامیکی، سنگی یا چوبی است که امکان چاپ یا نصب اتیکت لوگو برند سازمانی را دارد. ابعاد آن در سایزهای استانداردی است که به ‌راحتی در گوشه‌ای از میز کار افراد جای می‌گیرد و نگهداری از آن نیز آسان است. جالب است بدانید، هزینه‌ای که بابت سفارش گلدان تبلیغاتی پرداخت می‌کنید در مقابل بازگشت سرمایه و بازدهی این سبک از تبلیغات، قابل ‌مقایسه نیست.
 
انواع گلدان تبلیغاتی
گلدان‌های تبلیغاتی از نظر شکل ظاهری، نوع گیاه، ابعاد و اندازه و نوع بسته ‌بندی با هم تفاوت دارند و انتخاب این موارد به سلیقه مشتری و شرکت ارائه کننده خدمات هدایای تبلیغاتی بستگی دارد. برای اینکه با انواع گلدان تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید، در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

✔ گلدان تبلیغاتی کوچک
این گلدان پرفروش‌ترین مدل گلدان تبلیغاتی برای رویدادها و نمایشگاه‌ها است. ابعاد آنها 7x7 سانتی‌متر با ارتفاع 16 سانتی‌متر است. برای این گلدان‌ها از گیاهان سانسوریا سبز پاکوتاه یا سانسوریا ابلق استفاده می‌شود. جنس گلدان‌ها یا از نوع سرامیکی با چاپ کوره‌ای است یا از نوع چوبی و سنگی با نصب اتیکت مولتی استایل. قیمت انواع گلدان تبلیغاتی کوچک کاملاً به‌صرفه و اقتصادی است، به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. همچنین خیلی زود آماده تحویل می‌شود و هیچ محدودیتی در تعداد سفارش ندارد.

✔ گلدان تبلیغاتی بزرگ
این گلدان‌ها نسبت به گلدان‌های کوچک ابعاد بزرگ‌تری دارند و برای هدیه دادن در مراسم‌ها، ایام مهم مانند نوروز یا جشن‌های سازمانی استفاده می‌شوند. ابعاد گلدان‌های بزرگ 11x11 سانتی‌متر با ارتفاع 22 سانتی‌متر است. برای این گلدان‌ها از گیاه هاوارتیا گورخری و انواع سانسوریا استفاده می‌شود. جنس گلدان‌های بزرگ یا از نوع سرامیکی لعابی با چاپ کوره‌ای است یا براساس سلیقه مشتری از گلدان‌های شیک‌تر و گران‌تر مانند گلدان‌های سنگی با پایه استیل استفاده می‌شود.

✔ گلدان‌های تبلیغاتی با زیرگلدانی
بعضی از شرکت‌ها برای اینکه هدیه آنها کامل باشد و مشتری بتواند بدون دردسر از آن استفاده کند، گلدان‌های کوچک یا بزرگ مورد نیاز خود را با زیر گلدانی چوبی سفارش می‌دهند. زیر گلدانی چوبی کار آب دادن و نگهداری از گیاه را آسان می‌کند. در برخی موارد مشتریان گلدان را به ‌دلیل پس دادن آب در زمان آبیاری روی میز خود استفاده نمی‌کنند که این ‌کار شما را از هدف تبلیغاتی برندتان دور می‌کند. اما با سفارش گلدان تبلیغاتی با زیرگلدانی این مشکل هم حل می‌شود!

✔ گلدان تبلیغاتی با بسته‌ بندی کامل
کامل‌ترین و بهترین نوع سفارش گلدان تبلیغاتی، گلدان با بسته‌ بندی کامل است. این پکیج شامل گلدان تبلیغاتی با چاپ لوگو یا تبلیغ شما روی بدنه گلدان، زیر گلدانی، اتیکت برند شما همراه با یک یادداشت اختصاصی برای مشتریان، بسته‌ بندی طلق شفاف برای گلدان با تزیین روبان است. ارمغان گرافیک یکی از شرکت‌هایی است که گلدان تبلیغاتی با بسته ‌بندی کامل را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می‌کند. این نوع گلدان یک تبلیغ کامل و بی‌نقص است و از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر از سایر هدایای تبلیغاتی است.

مزایای هدیه دادن گلدان تبلیغاتی
ممکن است برایتان سؤال شود که چرا باید گلدان تبلیغاتی را به سایر هدایای تبلیغاتی ترجیح بدهیم یا به ‌بیان ساده‌تر هدیه دادن این گلدان‌ها چه مزایای برای کسب و کار ما دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که:

✔ متفاوت، خلاقانه و دوست ‌داشتنی است
اولین مزیت هدیه دادن گلدان تبلیغاتی، دوست ‌داشتنی، متفاوت و خلاقانه بودن این هدیه است. برای اغلب ما هدیه‌هایی مانند ماگ، سالنامه، کیف، خودکار یا حتی فلش مموری تکراری شده یا جذابیتی ندارد ولی گلدان برای همه جذابیت دارد؛ مخصوصاً برای افرادی که عاشق گل و گیاه هستند. وقتی هدیه‌ای جذابیت داشته‌ باشد، طبیعتاً افراد از آن بیشتر استفاده می‌کنند.

✔ قیمت مناسب و اقتصادی دارد
مزیت بعدی، قیمت مناسب، اقتصادی و مقرون به‌صرفه گلدان‌های تبلیغاتی در مقایسه با سایر انواع هدایای تبلیغاتی است. قیمت یک گلدان تبلیغاتی با بسته ‌بندی کامل از قیمت ماگ یا حتی سررسید هم کمتر است، اما در عوض جذاب و متفاوت است.

✔ خیلی سریع آماده تحویل می‌شود
فرایند آماده ‌شدن گلدان‌های تبلیغاتی با توجه به تعداد و نوع سفارش مشتریان، معمولاً بین 3 تا 7 روز کاری زمان می‌برد. این در حالی است که برای سفارش سررسید سالنامه، ماگ و...، حداقل 10 روز کاری و گاهی حتی یک ‌ماه زودتر باید اقدام کنید. جالب است بدانید گلدان‌های تبلیغاتی حتی به‌ صورت فوری هم سفارش گذاری می‌شوند.

✔ محدودیتی در تعداد سفارش گلدان‌ها وجود ندارد
اگر دقت کرده باشید، برای سفارش انواع هدایای تبلیغاتی معمولاً حداقل تعداد سفارش مشخص می‌شود، مثلاً 10 عدد یا 15 عدد؛ اما در مورد گلدان تبلیغاتی این طور نیست. شما می‌توانید 1 عدد گلدان سفارش دهید یا 1000 عدد. فقط در مورد سفارش‌های تعداد بالا، شرکت‌ها تخفیف در نظر می‌گیرند.

✔ می‌توانید طرح اختصاصی و سفارش خود را روی گلدان و بسته ‌بندی آن چاپ کنید
جنس گلدان‌های تبلیغاتی معمولاً از نوع سرامیکی لعابی انتخاب می‌شود که بتوانید طرح مورد نظر خود را بدون محدودیت و با بهترین کیفیت روی آن چاپ کنید. چاپ کوره ای روی بدنه گلدان‌ها دوام و ماندگاری بالایی دارد و برخلاف اتیکت مولتی استایل قیمت مناسب‌تری هم دارد. می‌توانید طرح سفارشی خود را روی اتیکت گلدان، طلق شفاف بسته ‌بندی و ساک بسته ‌بندی گلدان هم چاپ کنید که جلوه زیباتر و حرفه‌ای‌تری داشته ‌باشد.


نحوه ثبت ‌سفارش و خرید گلدان تبلیغاتی
برای ثبت‌ سفارش خرید یا استعلام قیمت انواع گلدان تبلیغاتی، می‌توانید همین حالا به سایت ارمغان گرافیک مراجعه کنید. ارمغان گرافیک به ‌صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع گلدان تبلیغاتی فعالیت می‌کند. پس از تایید قیمت، باید طرح سفارشی خود برای درج روی گلدان‌ها را آماده کنید. بهتر است طرح با کیفیت JPEG و رزولوشن بالا آماده ‌شده باشد که طی فرایند چاپ دچار افت کیفیت نشود.

اگر می‌خواهید هدیه شما کامل و بی‌نقص باشد، پیشنهاد می‌کنیم گلدان‌ها را با زیرگلدانی چوبی یا بسته‌ بندی کامل سفارش دهید. با این کار برند کسب و کارتان به زیباترین شکل در ذهن مشتریان ثبت می‌شود.
https://jahannews.com/vdce778vfjh8w7i.b9bj.html
jahannews.com/vdce778vfjh8w7i.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *