کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثروتی که در بادمجان یافتم انتها نداشت

2 آذر 1401 ساعت 15:48

میلیاردر ها رازی برای ثروت خود دارند که افراد عادی بی خبر هستند. افراد عادی باید تلاش کنند این راز ثروتمندی را بفهمند و از آن در زندگی خود استفاده کنند.


میلیاردر ها رازی برای ثروت خود دارند که افراد عادی بی خبر هستند. افراد عادی باید تلاش کنند این راز ثروتمندی را بفهمند و از آن در زندگی خود استفاده کنند. من با بادمجان توانسته ام راز ثروتمندی خود را پیدا کنم. این مقاله در مورد بادمجان است و راهی برای پیدا کردن این راز بزرگ برای شما خواهد بود.

بادمجان شمال

قیمت بادمجان شمال در بازار بسیار افزایش یافته خریدارن کمتر میتوانند از این محصول استفاده کنند.ابتدا بادمجون پوست کرده و شکمش یه برش بلند زدم. فقط برشش تا انتها نباشه که از هم جدا بشه.بعد بهش نمک و زردچوبه زدم و بعد یک ساعت داخل روغن با حرارت ملایم سرخ کردم تا کامل بپزه و گذاشتم کنار.یک عدد پیاز را رنده درشت زدم و سرخ کردم و کمی نمک و زردچوبه زدم.بعد از طلایی شدن سبزیجات معطر داخلش ریختم (شامل : اوجی, زلنگ, اناریجه, نعنا, جعفری, گشنیز).خوب سرخ کردم و بعد گردو آسیاب شده اضافه کرده و کمی تفت دادم.سپس رب انار و کمی انار دون شده ترش اضافه کردم و کمی هم فلفل سیاه زدم و مخلوط کردم.داخلش مقدار کمی آب ریختم تا رب انار رنگ باز کنه و زیرشو کم کردم.بعد از اینکه سس آماده شده داخل بادمجونا ریختم و بادمجونها را حدود ده دقیقه تا یک ربع داخل سس گذاشتم تا خوب مزه دار بشه.

 

بادمجان قلمی

برای این که بدنی سالم داشته باشید حتما باید در شب خواب راحتی را سپری کنید تا صبح عملکرد بهتری داشته باشید. قیمت بادمجان قلمی در بازار بسیار افزایش داشته و آن دسته از خریداران نمی توانند الان از این محصول خریداری کنند. برای آن دسته از افرادی که بیمار هستند.در واقع آنها دچار سرماخوردگی بسیار فراوان شده و دارای خلط می باشند از آنجایی که این محصول آنتی اکسیدانهای قوی دارد و تمامی عفونتها را از بین می برد همین امر باعث می‌شود که تمامی خلطهای پشت حلق شما از بین برود.ویتامینهای موجود در بادمجان برای آن است که از لخته شدن خون جلوگیری می کند و به تقویت مویرگ کمک می کند این گونه شما می توانید به راحتی از سکته مغزی و قلبی جلوگیری کنید. تنوع در مواد غذایی بسیار فراوان امروزه باعث می‌شود که هر فردی بتواند به راحتی در بین میوه ها و صیفی جات محصول مورد نظر خود را خریداری کند.بادمجان قلمی به دلیل قیمت مناسبی که دارد امروزه بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد این محصول کاملا خوشمزه و عالی می باشد قیمت ارزان آن به دلیل آن است که شما بتوانید به راحتی این محصولات را برای خود خریداری کنید تا به سلامت خود کمک بسیار زیادی کرده باشید.

 

بادمجان گریل

 قیمت بادمجان گریل شده رژیمی باعث شده عده زیادی به این غذای لذیذ و سالم روی‌ بیاورند. مصرف کنندگان می ‌توانند به راحتی آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. وجود بتاکاروتن، ویتامین A، ویتامین K و برخی از ویتامین های دیگر باعث شده که این محصول به یکی از مهم ترین محصولات در رژیم های غذایی سالم تبدیل شود.این محصول رژیمی می تواند به عنوان مهم ترین ماده غذایی برای دوران حاملگی و شیردهی به مصرف بانوان برسد. همچنین ازبادمجان خام می توان به عنوان میان وعده نیز استفاده کرد. جود مقدار قابل توجی از فیبر در ساختار بادمجان باعث شده تا این ماده غذایی به عنوان یکی از اصلی ترین مواد در رژیم های غذایی شناخته شود.رژیم های پر فیبر سبب ایجاد حس سیری در افراد می شود و آن ها را از پر خوری و مصرف غذا های ناسالم  در حجم زیاد باز میدارد.


کد مطلب: 819999

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819999/ثروتی-بادمجان-یافتم-انتها-نداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com