کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با چند مهارت ساده می توانید کمتر از ۹۰ روز پولدار شوید

2 آذر 1401 ساعت 15:48


اکثر میلیاردر ها باید برای جمع آوری ثروت خود یک عمر کار کنند، اما برخی نیز توانستند میلیاردها دلار را در مدت زمان نسبتا کوتاهی کسب نمایند. من با یادگیری چند مهارت ساده کمتر از 90 روز به ثروت رسیدم و میلیاردر شدم پس پیشنهاد میکنم این مقاله را که درباره اتواع کباب پز می باشد را بخوانید.

دستگاه کباب ترکی

شاید کنجکاو باشید که قیمت دستگاه کباب ترکی  چقدر می باشد و در چه مدلهایی قابل ساخت می باشد، دستگاه کباب ترکی همچون دستگاه مرغ بریان در مدلهای دستگاه کباب ترکی رو میزی، دستگاه کباب ترکی دو سیخ، دستگاه کباب ترکی تک سیخ ساخته می شود و طبق سفارشات مشتریان می توانند به صورت کابین دار و بدون کابین دستگاه را بسازند و جنس دستگاه کباب ترکی از ورق استیل است.

 دونر یا کباب ترکی نوعی کباب است که با بریدن گوشتی که دورش آتش است و به حالت عمودی در حال چرخش است گفته می شود و دونر به طور کلی در زبان ترکی به معنای چرخان است و بعضی از رستورانها پس از سرو روی آن کره ی حیوانی می ریزند و در ظرفهای پرسی می فروشند که این غذا در کشورهای خاورمیانه نظیر ترکیه و ایران بسیار پرطرفدار است. کباب ترکی یکی از محبوب ترین غذاهای فوری در کشور آلمان است و از سال 1970 میلادی توسط مهاجرانی از ترکیه به آلمان معرفی شد و در حال حاضر بیش از پانزده هزار شعبه فروش کباب ترکی در آلمان است که روزانه بیش از 400 تن کباب ترکی را می فروشند.
 

دستگاه مرغ بریان

یکی از غذاهای محبوب بین المللی مرغ بریان است که کارخانه های زیادی دستگاه هایی مانند دستگاه مرغ بریان تولید کرده و در بازار پخش و عرضه می کنند که قیمت دستگاه مرغ بریان با توجه به کیفیت آن متفاوت است.

دستگاه مرغ بریان سبدی دارای 42 سبد کوچک است که این سبدها برای مغز پخت شدن مرغها دارای قابلیت چرخش هستند. علاوه بر این چرخیدن چرخ دنده دستگاه و در نتیجه آن سبدها درون دستگاه فر مرغ بریانی برای جذب مشتریها در ویترین مغازه ها جلوه می کنند.

از دستگاه فر مرغ بریانی برای پخت انواع غذاها مانند ماهی، مرغ بریانی، پاچینی، سوسیس و هات داگ به کار می رود. این دستگاه در ابعاد 180 سانتی متر در 80 سانتی متری است و ارتفاع آن 180 سانتی متر است این دستگاه بدون صدا کار می کند و قدرت موتور آن با واحد اسب بخار 1.2 است.
 

دستگاه کباب

برای راه اندازی یک کسب و کار مطمئن باید قیمت دستگاه کباب دست دوم را بدانید تا بتوانید از بین نمونه های موجود بهترین مدل را انتخاب نمایید یکی از بهترین نمونه هایی که ساخته شده تا کار را برای افراد حاضر در رستوران ها راحت نماید.

 همین محصول می باشد که با استفاده از تخصص افراد درست شده است کارایی این دستگاه به گونه ای است که می تواند پخت و پز کباب را به خوبی برای شما انجام دهد. از گذشته تا کنون افراد زیادی در پی این موضوع بوده اند که با ساخت لوازمی بتوانند سهولت انجام کار را فراهم نمایند و در این زمینه از موارد زیادی بهره برده اند نرم افزارهای پیشرفته در طراحی کمک شایانی کرده است و به همین دلیل است که کارایی این دستگاه اینقدر بالا می باشد.
 


کد مطلب: 819998

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819998/چند-مهارت-ساده-می-توانید-کمتر-۹۰-روز-پولدار-شوید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com