کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دروازه‌بان تیم ملی در بازی با ولز کیست؟

2 آذر 1401 ساعت 15:24

بزرگ‌ترین معمای ترکیب تیم ملی ایران در بازی روز جمعه مقابل ولز انتخاب دروازه‌بان است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از همشهری، مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلستان، اتفاق غیرمنتظره برای تیم ملی ایران در آغاز جام‌جهانی 2022 بود. بیرانوند تلاش کرد با دماغ شکسته به بازی ادامه بدهد که تصمیمی احساسی بود و به‌نظر می‌رسد وضعیت او را بدتر هم کرده باشد. او اما به سرعت پی برد چنین امکانی وجود ندارد و جای خودش را به حسین حسینی داد.

بیرانوند در ادامه راهی بیمارستان شد و ابتدا خبر رسید 2 بازی بعدی مرحله گروهی را از دست داده، اما بعدا گفته شد شرایط او قطعی نشده است.

در هر صورت اگر بیرو به بازی ظهر جمعه با ولز نرسد، کارلوس کی‌روش باید یکی از انبوه گلرهایی را که با خودش به قطر برده جانشین او کند. نکته اینجاست که حسینی در بازی با انگلیس 6 گل خورد و شاید وضع روحی خوبی برای حضور دوباره در زمین نداشته باشد. او در این مسابقه پاداش عملکرد عالی‌اش دربرابر سنگال را گرفت، اما کار آنطور که باید برایش پیش نرفت. حالا کی‌روش باید بین امیر عابدزاده و پیام نیازمند یک نفر را انتخاب کند که با توجه به سوابق بین‌المللی امیر و نیز تجربه فیکس بودن او در مرحله انتخابی، احتمالا عابدزاده انتخاب کی‌روش خواهد بود. از قضا پدر او احمدرضا هم در جام‌جهانی 1998 از بازی دوم در برابر آمریکا فیکس شد.


کد مطلب: 819989

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819989/دروازه-بان-تیم-ملی-بازی-ولز-کیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com