شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۷
رئیسی در جلسه هیئت دولت:

اعتراض با اغتشاش فرق دارد/ برای شنیدن حرف معترض گوش شنوا داریم/ مردم انتظار برخورد با اغتشاش دارند

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 819949
دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد و اغتشاش مانع گفتگو و هر نوع توسعه یافتگی است.
اعتراض با اغتشاش فرق دارد/ برای شنیدن حرف معترض گوش شنوا داریم/ مردم انتظار برخورد با اغتشاش دارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، روحیه بسیجی را برخورداری از اخلاص، تدبیر، عقلانیت، انگیزه، روحیه خدمت و مقاومت و اتکا به خداوند در برابر شدائد، مشکلات و موانع دانست و بر حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و بسیجی در همکاران دولت تاکید کرد.

رئیسی گفت: بسیج حرکت سازمان‌یافته، منظم و با اندیشه و انگیزه انقلابی و عمل صالح برای پیشبرد اهداف انقلاب و گره‌گشایی از زندگی مردم است و دولت باید در تمام عرصه‌های خدمت بسیجی عمل کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز که دشمن به صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته، راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های او پرهیز از هر گونه تأخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.

«لزوم حرکت مسئله‌محور دستگاه‌های اجرایی» و «تأمین نیازهای مردم به ویژه توجه به معیشت آنها» از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور به همکاران دولت بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت:

امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کارهای مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

رئیسی افزود: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد. اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.

رئیس جمهور با اشاره به دست‌های پنهان برای اخلال در بازار ارز، از دستگاه‌های مرتبط خواست تدابیر اتخاذ شده در این زمینه را با سرعت و دقت اجرایی کنند.
https://jahannews.com/vdchkwn6w23nzwd.tft2.html
jahannews.com/vdchkwn6w23nzwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنده باد رییس جمهور مردمی و انقلابی ایران که عزت را به پرجم ایران برگرداند. الان کشورهایی که ظاهرا ابر قدرت بوده اند دست احتیاج به سمت ایران دراز کرده اند.
یزدان
United Kingdom
مردم خواستار بیرون انداختن دزدا و اختلاصگرا و قاتلا وخائنا از کشورشون هستند نه چیز دیگه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رئیسی شما با بانیان وضع موجود هیچ برخوردی نکردید.
تناقض
Iran, Islamic Republic of
زن زندگی آزادی ! خشونت ترور ناامنی
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
از این جمله خسته شدیم . بابا فهمیدیم که تفاوت دارند..