جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان نشست مشترک مجلس و دولت

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 819946
قرار است ۱۳ آذر ماه نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت برگزار شود و درباره مسائل کلان کشور و موضوعات معیشتی بحث و تبادل نظر شود.
زمان نشست مشترک مجلس و دولت
به گزارش جهان نيوز، سید نظام الدین موسوی در گفتگو با مهر، درباره برنامه‌های آتی مجلس با توجه به در پیش بودن روز مجلس، اظهار داشت: قرار بر این است که روز سه‌شنبه (۸ آذر ماه) جلسه مشترک مجلس و قوه قضائیه و روز یکشنبه (۱۳ آذر ماه) جلسه مشترک مجلس و دولت برگزار شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۰ آذر یعنی روز مجلس را در پیش داریم، این نشست‌ها در محل مجلس برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جلسات هم مسائل و موضوعات مشترک بین مجلس و قوه قضائیه و مجلس و دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و هم مسائل کلان کشور به ویژه در حوزه معیشتی و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مورد بحث قرار می‌گیرد.

هر چه زودتر گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره زمان ارائه گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز خبر رسمی در این زمینه به ما داده نشده است.

موسوی بیان کرد: با توجه به اینکه مسئله مسکن یکی از مسائل و شعارهای مهم رئیس جمهور و دولت سیزدهم و دارای اهمیت است، تاکید مجلس بر این است که هرچه زودتر وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود.
https://jahannews.com/vdceeo8vpjh8zoi.b9bj.html
jahannews.com/vdceeo8vpjh8zoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *