جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

شهادت یکی از مستشاران نیروی هوافضای سپاه

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 819922
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سرهنگ پاسدار داوود جعفری توسط ایادی رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق خبر داد.
شهادت یکی از مستشاران نیروی هوافضای سپاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه (1 آذر) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح روز گذشته پاسدار رشید اسلام سرهنگ داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.

در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد، آمده است: با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی؛ آیین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.
 
https://jahannews.com/vdcir3avrt1az32.cbct.html
jahannews.com/vdcir3avrt1az32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رژیم موقت و نامشروع صهیونیستی با این کارها به نابودی خودش خیلی نزدیک میشه
United Kingdom
رحمت خدا شامل حالت شهید عزیز سلام ما را به همه شهدا بخصوص حاج قاسم برسان.اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
باید آشوب و هرج و مرج را به داخل اسرائیل عربستان انگلیس و آمریکا کشاند. باید بدانند زدن و کشتن و اغتشاش تاوان دارد...
Iran, Islamic Republic of
رحمت الله علیه