شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

با اسفناج ویتامین ثروت را در زندگی ام افزایش دادم

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 819880
همانطور که می دانید یک محصول ارگانیک که بسیار سودآور است گیاه اسفناج است که به شیوه های مختلف سرو می شود، می توانم بگویم که ثروتمند شدن من با فعالیت در حوزه اسفناج رقم خورد و من را قادر کرد که به بسیاری از رویاهایم دست یابم، لذا تصمیم دارم شما را با انواع مختلف این محصول کشاورزی آشنا کنم.
اسفناج خشک شده
لازم به ذکر است اسفناج کوهی یک نوع سبزی خوردنی است که به روشهای خانگی می توان منجمد یا خشک نمود در این شرایط ابتدا باید اسفناج را به طور کامل شستشو داد سپس آن را خشک کرد که اسفناج خشک شده بسیار پر طرفدار است.همچنین برای منجمد کردن اسفناج می توان برگهای این گیاه را بدون اینکه آن را خرد کنید درون کیسه های مخصوص ریخته و هوای اضافه ی آن را خارج نمایید سپس آن را در داخل فریزر قرار دهید.
 
اسفناج کوهی
امروزه گیاهان و سبزی های زیادی هستند که مورد استفاده ی مردم قرار می گیرد و بسیار مقوی می باشد اسفناج کوهی تازه یک نمونه از این محصولات است که در این مقاله قصد داریم به معرفی و مزایای آن اشاره ای داشته باشیم. این محصول یک نوع گیاه کوهی بوده است که از تیره گیاه اسفناج یک نوع علف به ارتفاع 0.3 تا 1.5 متر رشد می کند. منشا اصلی این نمونه از محصولات کشورهای آسیایی بوده است اما به تدریج رشد و پرورش این نمونه از گیاهان به کشورهای اروپایی انتقال پیدا کرد. با توجه به مزایایی که اسفناج کوهی تلخ دارد می توانیم بگوییم علاوه بر نمونه های سبز آن که در بازار موجود می باشد نمونه های منجمد آن نیزبسیار در بازار عرضه شده و مورد مصرف خریداران قرار می گیرد.
 
اسفناج منجمد
محصول اسفناج منجمد دارای رنگ تیره تری نسبت به دیگر گیاهان می باشد و شکل برگهای آن به صورت مثلث به همراه دندانه هایی که فاصله دار هستند و از یک شکل نامنظم برخوردار می باشند تشکیل شده است. گلهای این محصولات در فاصله زمانی تیر تا شهریور رویش می کند و دارای رنگ سبز مایل به زردی می باشد. میوه ای که این گیاه دارد کفه ای شکل بوده و دارای طولی در حدود 10 میلی متر و یا حتی بیشتر از آن نیز می باشد. مکانی که این گیاهان قادر به رشد در آن هستند باید دارای سایه باشد قسمتهایی از این گیاه که مورد استفاده قرار می گیرد برگ، سرشاخه های جوان و دانه های این گیاهان بوده است.
https://jahannews.com/vdcbw9bwgrhb8wp.uiur.html
jahannews.com/vdcbw9bwgrhb8wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *