کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با این لواشک ها به شهرتی رسیدم که فکرش را نمیکردم

1 آذر 1401 ساعت 14:56

اگر شما هم مانند من بانویی هستید که در منزل مشغول به کار هستید یا به دنبال کاری در منزل هستید باید بگویم کار کردن در زمینه لواشک مورد خوبی برای شما می باشد زیرا خودم با تولید لواشک های خانگی به شهرت باور نکردنی ای در میان مردم شهر رسیده ام در ادامه می خواهم شما را با انواع لواشک پرطرفدار آشنا کنم.


لواشک ترش
لواشک ترش از خوشمزه های فصل تابستان است که شاید کمتر کسی آن را دوست نداشته باشد شما می توانید این لواشک ترش را با میوه های دیگر میکس کنید و یا فقط از یک میوه ترش برای تهیه آن استفاده کنید. لواشک ها جزء تنقلاتی هستند که همه سنین آن را دوست دارند و طعم و مزه ترشی آن برای ما بسیار دلچسب است البته میزان ترشی و شوری لواشک اختیاری و قابل تغییر است اما شاید برای شما جالب باشد برخلاف تصور همه که فکر می کنند لواشک مضر است اگر به صورت بهداشتی و در خانه تهیه شود خیلی هم برای بدن مفید است زیرا همان پوره میوه می باشد که خشک شده است. لواشک را می توانید مقابل آفتاب و یا در فر و یا سولاردم خود تهیه کنید و تفاوت این سه روش در زودتر آماده شدن لواشک می باشد.

لواشک خانگی
لواشک‌ها در دسته ترشیجاتی قرار دارند که بسیار لذیذ هستند و تمام افراد در هر سن و سالی آن‌ها را دوست دارند. شما می‌توانید با تمام میوه‌های فصل لواشک خانگی تهیه کنید.اگر تمایل داشتید لواشکی ترش مزه داشته باشید، آلو سیاه، آلو زرد، انار و زرشک و اگر دوست داشتید لواشک شما دو مزه و ملس باشد، هلو، سیب و کیوی همان میوه‌هایی هستند که یک لواشک خوش طعم را به شما هدیه می‌دهندشاید به نظر برسد که طرز تهیه لواشک زرشک سخت خواهد بود، اما مطمئن باشید که تهیه این لواشک با سایر میوه‌ها هیچ فرقی ندارد. زرشک‌ها را پاک‌کرده، بشویید و آبکش کنید.
در یک قابلمه آب را با زرشک روی حرارت قرار دهید. میزان آبی که به یک کیلو زرشک اضافه می‌کنید، نباید از یک لیوان بیشتر باشد.وقتی که آب به جوش آمد، آب و زرشک را به داخل مخلوط‌کن منتقل کرده و آن‌ها را به‌خوبی با یکدیگر میکس کنید.در این مرحله با درنظرگرفتن ذائقه خود نمک یا شکر اضافه کنید. کف یک سینی را با نایلون پوشانده و مخلوط را روی سینی بریزید. اجازه بدهید تا لواشک زرشک در مقابل حرارت و آفتاب خشک شود.

لواشک کیوی
لواشک، یک خوراکی ترش و خوشمزه ایرانی است که طرفداران بیشماری را در این مرز و بوم به خود اختصاص می‌دهد. در میان تمامی انواع لواشک، لواشک کیوی، یکی از پرطرفدارترینها محسوب می‌شود. جالب است بدانید که انواع لواشک، علاوه بر لذت بخش و خوشمزه بودن، خواص بیشماری برای سلامتی افراد خواهند داشت. خواص لواشک کیوی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در ادامه مطلب در این مقاله قصد داریم تا بررسی خواص لواشک کیوی بپردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.
 خواص لواشک کیوی: برای آنکه بتوانید تشخیص دهید که خواص هر نوع از لواشک چیست، بهتر از به میوه یا میوه هایی بپردازید که لواشک از آن تشکیل شده است. خواص لواشک کیوی نیز به همین ترتیب، با توجه به خواص میوه کیوی، تعیین خواهد شد. توجه داشته باشید که لواشک یک میوه ، مانند لواشک کیوی، تمامی خواص میوه مربوطه، به جز انواع ویتامین های محلول در آب را خواهد داشت. علت این مسئله هم، تبخیر آب موجود در میوه طی فرایند تولید لواشک است. به عنوان مثال، کیوی میوه‌ای است سرشار از ویتامین سی. در بررسی خواص لواشک کیوی، متوجه خواهید شد که این لواشک، ویتامین سی خود را به مقادیر قابل توجهی از دست داده است.


کد مطلب: 819878

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819878/این-لواشک-شهرتی-رسیدم-فکرش-نمیکردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com