چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۴

تکذیب ادعای وکیل یک اغتشاشگر محکوم به اعدام

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 819870
ادعاهای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده، تکذیب شد.
تکذیب ادعای وکیل یک اغتشاشگر محکوم به اعدام
به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه،‌ روزنامه شرق در شماره  اول آذر ماه خود با انتشار مطلبی با عنوان «چالش حقوقی یک حکم» با وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اتهام محاربه از طریق بستن خیابان و ایجاد اختلال در رفت و آمد مردم و تخریب و ایجاد حریق در اموال و وسایل نقلیه عمومی به منظور اخلال در نظم و امنیت کشور به اعدام محکوم شده، گفت‌وگویی را منتشر کرده است.

در این گزارش وکیل پرونده ادعا می‌کند رئیس شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران، حکم محاربه را امضا کرده ولی هنوز قاضی دوم حکم صادره را امضا و تایید نکرده است.

براساس پیگیری‌های انجام شده از شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب مشخص شد ادعای مورد اشاره صحت ندارد و حکم صادر شده به امضای ۲ قاضی پرونده رسیده و تمام مراحل قانونی آن طی شده است.

 به گفته قاضی پرونده و همچنین اسناد مکتوب پرونده روال قانونی به درستی طی شده و ادعاهای وکیل پرونده صحت ندارد. رای صادر شده اولیه و بدوی بوده و قابل تجدید نظر خواهی در دیوان عالی کشور است.
https://jahannews.com/vdca0onaw49n6a1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0onaw49n6a1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تکلو
Canada
آقای وکیل مشکوک می زنی؟؟؟؟!!!!
بینام
Iran, Islamic Republic of
تو چه آدمی هستی که بخاطر پول رفتی وکالت یک اغتشاشگر و اراذل اوباش رو گرفته ایی و دفاع میکنی....
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
اعدام حق بعضی هاست
Iran, Islamic Republic of
این نوع مجازات سنگین و خارج عرف هست در اصل باید اثبات بشه چقدر خرابکاری کرده جریمه اش رو بده بعد محکوم به زندان تا ۱۰ سال کفایت می کنه