جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

ناکامی لواندوفسکی مقابل دیوار مکزیکی

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 819866
دیدار تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و لهستان در روز سوم رقابت‌های جام جهانی با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.
ناکامی لواندوفسکی مقابل دیوار مکزیکی
گروه ورزشی جهان نيوز: در روز سوم رقابت‌های جام جهانی 2022 تیم‌های ملی فوتبال مکریک و لهستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه 974 مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی لهستان در دقیقه 58 یک ضربه پنالتی را از دست داد. ضربه وی را اوچوا، دروازه‌بان مکزیک مهار کرد.

 در این مسابقه مکزیکی‌ها نمایش بهتری داشتند و توانستند با یک بازی منطقی حریف خود را متوقف کنند. دروازه‌بان‌های هر دو تیم در این بازی عملکرد درخشانی داشتند و بارها با واکنش‌های خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شدند.
این دومین تساوی بدون گل این دوره از رقابت‌های جام جهانی پس از دیدار تیم‌های تونس و دانمارک بود.

پیش از این از گروه C رقابت‌های جام جهانی 2022 تیم‌های ملی عربستان و آرژانتین مقابل هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سعودی‌ها خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب عربستان با 3 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های مکزیک و لهستان هم با یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند. یاران لیونل مسی هم بدون امتیاز در قعر این گروه قرار گرفتند.
 
https://jahannews.com/vdcfv1dcvw6dyca.igiw.html
jahannews.com/vdcfv1dcvw6dyca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
........