جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

وزیر کشور: عده‌ای از بازداشت‌شدگان نادم بودند

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 819838
وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر و تاکید بر اینکه دشمن آخرین ذخایر خود را به کار بسته است گفت: دشمن می‌خواهد با خیالی باطل میان نظام و مردم فاصله ایجاد کند.
وزیر کشور: عده‌ای از بازداشت‌شدگان نادم بودند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (اول آذر) در مراسم معارفه و تکریم استاندار تهران که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت:

گزارشی که ارائه شد نشان دهنده این است که در گوشه گوشه کشور اتفاقات خوبی در دستگاه‌های مختلف رخ داده و اغتشاشات اخیر هم برای آن است که این کارهای بزرگی که در کشور صورت می‌گیرد دیده نشود، اما باید بدانیم آنچه تاکنون اجرایی شده کارهای بزرگی بوده است.

وحیدی تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد این اقدامات بزرگ به گوش ملت ایران برسد. ملت رشید و پایدار ما اگر این اقدامات بزرگ را بدانند بیش از پیش قلب‌هایشان مطمئن خواهد شد اگرچه مردم ما مطمئن هستند اما درجات بالاتری از این اطمینان می‌تواند با بیان این موفقیت‌ها تحقق پیدا کند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با خیالی باطل میان نظام و مردم فاصله ایجاد کند اما حضور میلیونی مردم در ۱۳ آبان نشان دهنده آن است که مردم ما در میدان حاضر هستند. در چنین شرایطی دشمن تصور می‌کند که می‌تواند بین مردم و نظام فاصله بیندازد. البته مردم ما رنجیده خاطر هستند چرا که اخیراً در کشور اتفاقات ناخوشایندی صورت گرفته است. اینکه عده‌ای به خود اجازه داده‌اند به قانون، پرچم و مقدسات جمهوری اسلامی اهانت کنند مردم را رنجانده است. اینکه فرزندان بسیجی ما در روز روشن توسط دشنه توطئه‌گران غرب و شرق و تروریست‌هایی که پول دریافت می‌کردند به شهادت رسیده‌اند مردم ما را رنجانده است، متأسفانه این افراد برای تمامی این اقدامات علیه جمهوری اسلامی پول‌های مختلفی از دشمنان دریافت کرده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم علیرغم اینکه رنجیده خاطر هستند اما در عین حال مقاومت و مستحکم در میدان حضور دارند، گفت: دولت نیز در خدمت است و گزارش عملکرد یک سال اخیر در استانداری تهران نشان داد که اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و اینها بخش اندکی از کارهای زیادی بود که در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: دشمن آخرین توطئه خود را اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است، متأسفانه کسانی که اسیر این ماجرا شده‌اند به حقیقت ماجرا توجهی نکرده‌اند.

وحیدی بیان کرد: عده‌ای که در وقایع اخیر بازداشت شدند گریه می‌کردند و نادم بودند و ابراز بی اطلاعی می‌کردند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از اینها جوانان ما هستند اما متأسفانه دچار انحراف ذهن شده‌اند و مهندسی ذهنی علیه آنها صورت گرفته است اما در نهایت از آنچه کرده‌اند بسیار درمانده و پشیمان هستند اما باید بدانیم دشمن آخرین ذخایر خود را به کار بسته است.
https://jahannews.com/vdcexo8vvjh8zvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexo8vvjh8zvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با بی خیال احتمالا تو جمع اینها یه عدده آقازاده نبودن؟!
یه دردمند
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر کشور؛ توبه گرگ مرگ است..
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر آیا مطمئنید اینها برای این انجام رفتارهای دوگانه در قبل و بعد از دستگیری آموزش ندیده اند؟؟؟؟؟؟؟
دادار
Iran, Islamic Republic of
نادم از اینکه بیشتر از این نتوانستند قتل و غارت و تخریب کنند