جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

شهردار تهران: به دنبال ایجاد بانک نما هستیم

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 819830
بهترین نما آن است که برای شهر هویت ایجاد می‌کند و تاریخ کشور را جلوه گر خواهد کرد.
شهردار تهران: به دنبال ایجاد بانک نما هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: ۹۷ درصد مدیران شهرداری از داخل انتخاب شدند ،در حوزه بهره برداری مترو نیز تا امروز یک مسؤل را انتخاب کردیم و پس از ارزیابی ها موقتا سرپرستی که سابقه مدیریت داشته است انتخاب شد و پس از آن نیز جایگزینی را انتخاب کردیم و اکنون آقای درستی متولی مترو تهران شده است.

وی بافرود:  نمای ساختمان یکی از گلوگاهای صدور پروانه است و دنبال ایجاد بانک نما هستیم. برهمین اساس دو جنس کار را دنبال کردیم یکی نماهای الگو بودند که مورد تایید کارشناسان است و افراد می‌توانند تنمای خود را از میان آنها انتخاب کنند و همچنین برای آنکه نما در کمیته انتخاب شود باید کار بسیار سریعتر صورت گیرد.

شهردار تهران بیان کرد: بهترین نما آن است که برای شهر هویت ایجاد می‌کند و تاریخ کشور را جلوه گر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در گذشته بدون در نظر گرفتن سرانه‌ها ساخت و ساز صورت گرفت و هزینه‌هایی را برای تهران تحمیل کردیم و احکامی را صادر کردیم که در بستر آن هزینه های بسیاری را بر روی دوش مردم قرار دادیم.

شهردار تهران گفت: چندین دهه است که مشکلات و گره‌هایی برای مردم ایجاد شده است اما به دنبال باز کردن گره‌ها هستیم زیرا مردم ما بسیار بزرگ هستند و باید به آنها کمک و خدمت کرد.
https://jahannews.com/vdcgwy97zak9q74.rpra.html
jahannews.com/vdcgwy97zak9q74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل آلودگی هوا، ترافیک، چاله و چوله خیابانها و... حل شده! فقط نما مانده بود که آنهم ان شالله با تدبیر شهردار محترم حل شد