جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران شد

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 819810
رئیس سازمان فضایی طی حکمی حسین دلیریان را به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب کرد.
دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسن سالاریه، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران طی حکمی، حسین دلیریان را به عنوان مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران منصوب کرد.

رئیس سازمان فضایی ایران در بخشی از این حکم آورده است: انتظار می‌رود که با تعامل سازنده و دوسویه با اصحاب رسانه و پاسخگویی شفاف و سریع، جایگاه سازمان فضایی ایران در رسانه‌ها تقویت شود.

بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و توزیع اخبار و مواضع سازمان در این بستر، فعال‌سازی و تقویت ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور برای پرداختن به دستاوردهای حوزه فضایی کشور و تقویت برند تخصصی سازمان فضایی از دیگر موارد مورد تاکید رئیس سازمان فضایی در این حکم انتصاب است.

گفتنی است، حسین دلیریان سابقه کار به عنوان عضو تحریریه و نیز خبرنگار، دبیر، دبیر ارشد و مدیریت در نشریات و ویژه‌نامه‌های تخصصی فضایی و دفاعی در خبرگزاری‌های مطرح کشور همچون فارس و تسنیم را در کارنامه دارد.

وی دانش آموخته رشته‌های ارتباطات و علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد و از روزنامه‌نگاران و مدیران رسانه‌ای شناخته‌شده کشور است.
https://jahannews.com/vdcezo8v7jh8zvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezo8v7jh8zvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *