جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲
در صورت شکست‌ناپذیری انگلیس مقابل ولز و آمریکا؛

صعود ایران از گروه B با چهار امتیاز قطعی است!

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 819796
با وجود شکست دردناک مقابل انگلیس، کماکان شانس صعود بسیار بالایی برای ایران وجود دارد.
صعود ایران از گروه B با چهار امتیاز قطعی است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، شکست سنگین و پرمعنای ایران مقابل انگلیس در نخستین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر، می‌توانست به معنای پایان کامل رویای صعود به مرحله دوم باشد اما گرت بیل، با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست علاوه بر بالا بردن امیدهای کشورش برای صعود، اندک شانس روی کاغذ ایران را به یک امید واقعی برای رسیدن به مرحله حذفی تبدیل کند.

با توجه به تساوی ولز و امریکا و البته درنظر گرفتن این موضوع که این دو تیم هم شانس بسیار بسیار پایینی برای پیروزی مقابل انگلیس دارند، ایران می‌تواند با کسب چهار امتیاز از گروه خودش صعود کند.

هرچند با بازی ضعیف مقابل انگلیس کمتر کسی می‌تواند کسب یک پیروزی و یک تساوی مقابل ولز یا امریکا را خوش‌خیالی نداند، اما اگر مطابق انتظارات، ایران پس از بازی برابر انگلیس دوباره به سیستم اصلی خودش با کی‌روش برگردد، رقم خوردن چنین نتایجی آن چنان هم نشدنی نیست. چه اینکه ایران با همان فرم 4231 توانست مقابل اروگوئه و سنگال به برتری و تساوی دست پیدا کند.

با این حساب، اگر فرض را بر ناکامی امریکا و ولز در پیروزی مقابل انگلیس بگذاریم، ایران می‌تواند با کسب یک تساوی و یک پیروزی مقابل هر یک از دو حریف باقی‌مانده‌اش، به دور بعد صعود کند!
https://jahannews.com/vdchwwn6-23nzqd.tft2.html
jahannews.com/vdchwwn6-23nzqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک ایرانی واقعی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این اتفاق می افتد
Iran, Islamic Republic of
اگر ایران مساوی کند و ولز یک بر صفر پیروز شود متاسفانه ایران حذف خواهد شد و انگلیس و ولز صعود خواهند کرد