جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آبنبات بود که مسیر مالی مرا تغییر داد

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 819743
زمانی که در حوزه ی آبنبات شروع به فعالیت کردم هیچ گاه فکر نمی کردم که این خوراکی خوش طعم و رنگ بتواند به این سرعت زندگی مرا تغییر دهد و مرا به سود میلیاردی برساند. حوزه ی فعالیت من بیشتر مرتبط با آبنبات جرقه ای و شکر پنیری می باشد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.
آبنبات
این محصول می تواند یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب و به یاد ماندنی باشد و نیز آبنبات می تواند در هر کجا که مشتری باشد برای او ارسال گردد. شما می توانید با تولید انواع آبنبات رنگی با قیمت مناسب با یک تیر دو نشان زده و هم از مزایای این محصول بهره مند شوید آبنبات‌های رنگی تنوع بسیاری دارد که با هر سلیقه و سلیقه ای سازگاری دارد، اما به یاد داشته باشید که این نوع از آبنبات‌ها از مواد اولیه ای بسیار با کیفیت در تولید خود بهره می برند، با این وجود به دلیل بسته بندی ای که دارند و از مواد اولیه محکم تری نسبت به آبنبات‌های سنتی برخوردار هستند، در برخی موارد به میزان بسیار زیادی خراب می شوند که در نتیجه از خرید آن‌ها منصرف خواهید شد. با توجه به افزایش مصرف آبنبات و در نتیجه افزایش قیمت آن در چند ماه گذشته، بسیاری از مردم برای این که بتوانند یک طعم خوشمزه و دلنشین به محصولات خود اضافه نمایند، از آبنبات استفاده می کنند. ما با استفاده از مواد اولیه مناسب آبنبات رنگی ها را در داخل کشور تولید می کنیم و در هر فصلی از سال می توان از آنها استفاده کرد.

آبنبات شکر پنیر

تاریخچه صنعت آبنبات سازی به دهها سال پیش برمی گردد در آن زمان چون قند و شکر دارای ارزش خاصی بودند آبنبات شکر پنیر به صورت فعلی مصرف نمی شد بلکه بعنوان یک کالای لوکس عرضه می شد. با ورود ماشین آلات به کشور این محصول با انواع و اقسام مختلف ساخته شده و مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد. تا حدود 10 سال پیش، 90% از تولیدات عمده جهانی آب نبات در اختیار 5 کشور اروپایی از جمله آلمان، ترکیه، اتریش، بلژیک و انگلیس بود. اما در سال های اخیر دامنه تولید این محصول و تکنولوژی تولید آن به دیگر قاره های جهان رسید و در کشور ما هم گام های بلندی در زمینه تولید صنعتی این محصولات برداشته شد. چه بسا که اکنون در خاورمیانه، ایران اولین تولید کننده این محصولات است.
آبنبات های سخت (Rock Candy ) که قند در آنها به صورت بلور وجود دارد آبنبات های دانه ای که قند در آنها در درجات متفاوت بلور شدن است.
آبنبات های غیردانه ای non grained)) که قند در آنها ساختمان غیر بلوری، بی شکل و شیشه ای دارد.
 

آبنبات جرقه ای     

مواد قندی (شکر- گلوکز مایع)، چربی های نباتی یا حیوانی (روغن های هیدروژنه- مارگارین- کره پاستوریزه)، شیر (شیر خشک – شیر تغلیظ شده). البته آبنبات جرقه ای اجزای دیگری نظیر قهوه، شربت اینورت، مواد افزودنی سوربیتول، اسانس و رنگ های غذایی نیز دارد.
به دو روش می توان بافت نرم ایجاد کرد: 1-افزایش رطوبت 2 – وارد کرد ن هوا به داخل توده ی ماده ی قندی.
شکر در فراورده های قنادی به صورت بلورهای ریز و درشت کریستالیزه می شود و ساختمان غیر بلوری، بی شکل و شیشه ای دارد.
گلوکز: جزء مونو ساکاریدها با فرمول بسته ی C6H12O6 می باشد که از هیدرولیز گندم، نشاسته یا ذرت بدست می آید. جزء گروه راست گرد بوده و بیشتر به فرم D – گلوکز وجود دارد و به صورت مایع استفاده می شود و از کریستالیزه شدن جلوگیری می کند.

https://jahannews.com/vdcjxheotuqevaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxheotuqevaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *