جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

به کمک سالاد های فصلی توانستم پولدار شوم

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 819742
سالاد انواع مختلفی دارد. که برخی به عنوان پیش غذا، برخی به عنوان دسر و برخی به عنوان غذا محسوب میشوند. من در سن 24 سالگی وارد حوزه تهیه انواع سالاد شدم و بعد از بسته بندی آنها برای مشتریانم ارسال میکردم. از این کار لذت میبردم و همین باعث رشد من میشد. حال میخواهم چند نمونه از این مواد غذایی خوشمزه را خدمتتان معرفی کنم. همراهمان باشید.
سالاد کلم
کی از پرطرفدار ترین و خوش طعم ترین سالاد هایی که در فصل پاییز و زمستان میتوان از آن استفاده و آن را سرو کرد سالاد کلم سفید و لبو است. ما برای تهیه سالاد کلم سفید و لبو ابتدا سه عدد لبو را شسته و درون قابلمه ریخته و اجازه می دهیم کاملا بپزد سپس به مقدار لازم گردو خرد کرده و دو عدد کلم را شسته و منتظر باشید تا خشک شود بعد از خشک شدن آن را خرد کرده و ذرت را بخار پز کنید. طبق اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دارد، فیبر و مقدار آب موجود در کلم سفید موجب هضم راحت غذا می شود و از یبوست جلوگیری می‌کند و موثر در سلامت گوارش است. حتی فیبر موجود در کلم باعث سیری شده و این سیری موجب کاهش وزن و لاغری مصرف کننده می شود.
 

سالاد کلم سفید

امروزه در کنار اکثر غذاها سالاد نیز به عنوان پیش غذا سرو می شود، سالاد کلم سفید و ذرت شوید نیز از جمله این سالادها است، که طرفداران خاص خود را دارد، و بیشتر توسط افرادی که  دوست دار غذاهای مقوی هستند سفارش داده می شود، چراکه مواد استفاده شده در این سالاد برای بدن بسیار مفید هستند. از انواع سالاد های مجلسی پرطرفدار، می توان سالاد کلم سفید را نام برد. این سالاد نسبتا شبیه به سالاد اندونزی است و می توان آن را جایگزین خوبی برای انواع سالاد های تکراری از جمله سالاد کاهو یا سالاد شیرازی قرار داد.

سالاد کلم بروکسل

سالاد کلم بروکسل یکی از بهترین و مناسب ترین میان وعده های غذایی به منظور استفاده برای خانمهای باردار است و دلیلش هم این است که کلم بروکسل با دارا بودن مقدار بسیار زیاد اسید فولیک باعث این می شود که جنین از مشکلاتی از جمله نقص لوله عصبی موجود برخوردار نباشد. بیماری و مشکل دیگری که بسیاری از افراد امروزه با آن مواجه هستند این است که خون در برخی از عضوهای بدن آنها لخته می شود و اگر به صورت مداوم مصرف کلم بروکسل را در دستور وعده غذایی خود قرار دهند هیچ گاه با این مشکل در بدن خود مواجه نمی شوند و دلیل این مورد هم داشتن ویتامین کا در کلم بروکسل است.

 
 
https://jahannews.com/vdci53avrt1azy2.cbct.html
jahannews.com/vdci53avrt1azy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *