کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زغال های که بی پولیم را به آتش کشیدند

30 آبان 1401 ساعت 16:51

مشکلات مالی فراوانی داشتم که واقعا از پس حلشون بر نمی آمدم. به دنبال راه حلی میگشتم تا بتوانم کمی از دغدغه هایم کم کنم. تا اینکه با یکی از دوستانم صحبت میکردم که دستگاه های فرآوری ذغال داشت و از تولید و کارش راضی بود. من هم اعلام آمادگی کردم که برای فروش محصولاتش کمک کنم و اینگونه شد که به این حرفه وارد شدم و بعد از حدود سه سال نه تنها مشکلات مالی ام حل شد بلکه به رشد و پیشرفت مالی هم دست یافتم. حال میخواهم چند نمونه از این محصول را خدمتان معرفی کنم.


زغال فشرده

زغال فشرده نسبت به زغال معمولی چندین برابر حرارت دهی بیشتری دارد و یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن خاصیت بدون دود و بو بودن آن است، زغال های معمولی در فضای های بسته با ایجاد بو و دود فراوان مشکلاتی مثل سردرد و سوزش چشم و... را له وجود می آورند، همچنین شکل ظاهری زیبا و منظم این محصول باعث شده است که حمل و نقل این محصول بسیار راحت و آسان شود. یکی از دلایل نامگذاری این محصول به زغال چینی به تولید گسترده آن در کشور چین برمیگردد، این زغال به دلیل محبوبیت بالایی که‌ در کشور پرجمعیت چین پیدا کرد به عنوان سوخت اصلی اکثر کارخانجات آن به حساب آمد و در سطح وسیع و عمده تولید شد و سپس به کشور های دیگر ارسال گردید به همین دلیل به آن زغال چینی می گویند.
 

زغال کبابی

به طور کلی زغال کبابی دارای موارد مصرف گسترده ای است و از آن جهت تهیه آتش برای درست کردن انواع کباب و قلیون بهره می گیرند، و جزو ثابت دورهمیها برای تهیه کباب و قلیون به حساب می‌ آید. این محصول نیز مانند سایر محصولات دارای درجه کیفی متفاوتی می باشد و کیفیت آن بستگی به کیفیت مواد اولیه آن دارد و اگر به جای پوست گردو از پوست فندق، پسته و... در تهيه آن استفاده شود دیگر از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با ایجاد جرقه، سروصدا، دود و بو در هنگام سوختن ممکن است مشکلاتی را برای مصرف کنندگان به وجود آورد. برای خرید زغال هم می توانید آن را به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای خریداری کنید و این بستگی به میزان استفاده شما دارد. اکثر رستورانها، کبابیها، سفره خانه های سنتی، جگرکیها و غیره، هتلها، قهوه خانه ها و غیره زغال را به صورت عمده و فله ای خریداری می کنند زیرا این کار به صرفه تر می باشد ولی برای مصارف گاه و بی گاه در منزل بهتر است از بسته بندیهای مرتب و تمیز استفاده کنند.

زغال چینی

زغال چینی با استفاده از مراحل پیرولیز از درخت بامبو تولید می شود و این محصول را با توجه به انواع متنوع ماده اولیه می توان به ذغال چوب خام بامبو دسته بندی کرد تا زمان خرید به هر محصول متنوع ای که خواستید خریداری کنید. یکی از دلایل خرید عمده با تناژ بالای این محصول در این است که کیفیت بسیار مرغوبی دارد و مواد اولیه مرغوب و طبق ساختاری استاندارد این محصول را تولید می کنند دانست. در حالی که کربن فعال که ممکن است از زغال چوب بامبو ساخته شود، در پزشکی برای جذب سموم بلعیده شده استفاده می شود، شواهد کمی وجود دارد یا هیچ مدرکی برای حمایت از هر یک از این ادعاها وجود ندارد.
 
 


کد مطلب: 819739

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819739/زغال-های-بی-پولیم-آتش-کشیدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com