پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عرقیات گیاهی که مانند یک اکسیر جادویی مرا میلیاردر کرد

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 819738
جالب است که بدانید با ایده عرقیات گیاهی توانستم نه تنها برای خودم بلکه برای دوستانم نیز ثروت سازی کنم به این صورت که با راه اندازی کسب و کارم در حوزه عرقیجات به سرعت مسیر پیشرفت و ثروت را پیمودم و اقدام به ایجاد کارگاه تولید عرقیجات کردم که با این کار برای دوستانم نیز اشتغال زایی کردم، در ادامه با سه نمونه از عرقیجات آشنا می شوید.

عرق بادرنجبویه


گرفتگی گوش باعث می شود که شما گاهی اوقات صداهای ضعیفی را احساس می کنید که در اثر بیماری بروز می کند. برای رفع اینگونه ار بیمارها به جای اینکه از کپسولهای چرک خشک کن برای رفع آن استفاده کنید بهتر است تا مقداری عرق بادرنجبویه مصرف نمایید و سپس تاثیر آن را ببینید. یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا مصرف این عرقیات به خوبی خودش را نشان دهد کم خونی در افراد است که به صورت مادر زادی در افراد وجود دارد و یا بعد از گذشت سالیان بر اثر سوئ مصرف مواد مغذی به وجود می آید. غذاهای زیادی وجود دارند که به خون سازی کمک می کنند ولی در کنار آن از عرق بادرنجبویه قافل نشوید که معجزه می کند.

 

 

عرق آویشن

عرق آویشن یکی از پر خاصیت ترین عرقیجات گیاهی محسوب می شود، به طور کلی عرق گیری به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود. در روش سنتی به کمک دو دیگ بزرگ و کوچک و یک تشت آب سرد و در روش صنعتی به کمک دستگاه های تقطیر انجام می شود. با این تفاوت که عرق آویشن در روش سنتی در مقیاس های پایین و ماندگاری کوتاه تر اما در روش صنعتی در مقیاس های بالا و ماندگاری طولانی تر تولید می شود. در روش صنعتی، عرق گیری به سه روش تقطیر با استفاده از آب، بخار، آب و بخار آب انجام می شود. در روش صنعتی برای به دست آوردن عرق آویشن مرغوب حتما باید تمام مراحل به ترتیب و با حداکثر دقت و کیفیت انجام شود.

 


عرق رازیانه

همیشه مادربزرگ های ما سفارش می کردند که برای درمان بسیاری از بیماری ها از داروهای گیاهی استفاده کنیم چرا که داروهای گیاهی می تواند بدن ما را سالم کند و آنتی اکسیدان مورد نیاز بدن را تامین نماید از جمله عرق رازیانه کوهی که جز بهترین و مرغوب ترین نوع عرق هایی است که در بازار وجود دارد. رازیانه طبع گرم و خشکی دارد و می ‌توان برای درمان بیماریها استفاده کرد و برای افرادی که طبع سرد دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. بهتر است که مصرف آن در برنامه غذایی ما قرار بگیرد و با شناخت طبع بدن و نوع بیماری و مشکلاتی که در بدن به وجود می آید.

 
https://jahannews.com/vdcdsn0jjyt0f56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsn0jjyt0f56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *