کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عناب نقشه راهی برای کشف ثروت در زندگی ام شد

30 آبان 1401 ساعت 16:03

با توجه به اینکه در محل زندگی ام میوه عناب بسیار یافت می شود و به دلیل خواص فراوان جایگاه خوبی را در بازار کسب کرده است کسب و کاری در حوزه عناب ایجاد کردم که در طول یک سال به طور شگفت انگیزی به عنوان تاجر موفق در این زمینه شناخته شدم و سرمایه خود را چند برابر کردم.


عناب احمر
در واقع آنچه سبب ایجاد جوش صورت می شود، مسدود شدن منافذ پوستی توسط باکتریها می باشد که باعث افزایش چربی در زیر پوست و ایجاد جوشهای چرکی می شود، عناب احمر می تواند به آسانی این علائم را برطرف سازد و از ایجاد جوش جلوگیری نماید. عناب پس از برطرف ساختن جوش و آکنه، اندازه منافذ پوستی را کاهش می دهد و از این طریق باعث زیبایی پوست می شود و همچنین از بازگشت جوشهای پوستی جلوگیری می نماید. این محصول یک درمان کننده عالی برای بیماریها و مشکلات مختلف پوستی می باشد و می توان این محصول را به صورت ماسک، آجیل و غیره مصرف نمود و از خواص عالی آن جهت حفظ سلامت پوست بهره مند گردید.


حبه عناب
طعم بسیار دلنشین، لذیذ و شیرین عناب باعث شده است تا حبه عناب وجود آمده از آن نیز در مدت زمان بسیار کوتاه مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد قرار بگیرد و در خانه هر فرد به عنوان تنقلات یافت شود همچنین با وجود منابع تغذیه ای بسیار زیادی که عناب دارد مصرف آن برای افراد مناسب می باشد. مصرف عناب قدمت چند هزار ساله دارد و از قدیم از میوه عناب به عنوان منبعی برای بهبود کیفیت خواب استفاده می نمایند که عملکرد مغز را بهبود می بخشد و همچنین تحقیقات جدید نشان داده است که این موضوع به دلیل وجود آنتی اکسیدانها در عناب می باشد.

عناب خشک
محصول عناب خشک دارای مقادیر بالایی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان است و به همین سبب در جوان سازی پوست و رفع چین و چروک تاثیر دارد، همچنین عناب خاصیت ضد میکروبی دارد و به همین سبب در طب سنتی مصرف آن برای رفع جوش صورت مفید می باشد. این محصول را به صورت آب عناب و یا از روغن آن برای ضد عفونی کردن پوست می توان مصرف نمود و به صورت طبیعی جوشهای صورت را برطرف کرد، همچنین به دلیل خاصیت ضد التهاب که عناب دارد نیز برای پوست بسیار مفید می باشد، زیرا قرمزی و خارش پوست را برطرف می نماید و در سلامت آن تاثیر عالی دارد.
 
 


کد مطلب: 819737

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819737/عناب-نقشه-راهی-کشف-ثروت-زندگی-ام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com