کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید جوراب واریس و دستکش وینیل از طب پایتخت

30 آبان 1401 ساعت 14:06


امروزه تکنولوژی‌های نوین تاثیرات فراوانی بر روی زندگی روزمره افراد دارند. این تغییرات تنها منحصر به استفاده از اینترنت و رایانه نمی‌باشد و پیشرفت علم و تکنولوژی باعث تغییر در روند و شیوه‌های درمانی برخی از بیماری‌ها شده است. در حوزه سلامت و بهداشت تولید محصولات استریل و در دسترس بودن آن‌ها برای همه افراد حرف اول را می‌زند که یکی از این محصولات دستکش وینیل است؛ البته نقش تکنولوژی تنها محدود به تولید محصولات ضدعفونی کننده و بهداشتی نمی‌شود بلکه در زمینه درمان نیز بسیار کاربردی دارند.

امروزه با توجه به وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و جدید روش‌های درمانی جدیدی ابداع شده است برای مثال برای درمان و کاهش درد پا‌ها در بیماری واریس از جوراب واریس استفاده می‌شود.

ساختار دستکش وینیل

استفاده از دستکش برای کادر درمان در حین درمان و یا بررسی وضعیت بیماران از اهمیت فراوانی برخوردار است. در واقع دستکش به طور کامل دست‌های افراد را احاطه می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود خود دستکش به عنوان نوعی پوست دوم و محافظ به شمار بیاید و تا حد زیادی از امکان آسیب رسیدن به فرد و دستان او جلوگیری می‌کند. دستکش نه تنها فرد را در برابر خطرات فیزیکی مثل بریدگی حفظ می‌کند بلکه می‌تواند در برابر عوامل بیولوژیکی و شیمیایی نیز از دستان فرد محافظت به عمل آورد.

در محلی که افراد زیادی با بیماری مختلف مراجعه می‌کنند عوامل خارجی زیادی در محیط پراکنده اند که بر روی سطوح نیز موجود هستند؛ اگر فرد از دستکش استفاده نکند امکان این که این عوامل خارجی به دست و بدن او انتقال پیدا کند بالا تر می‌رود.
برخی از بیماری‌ها و عوامل بیماری زا وجود دارند که از ساده ترین روش‌ها مثل برخورد و تماس قابلیت انتقال دارد. شما با استفاده کردن از دستکش وینیل تا حد زیادی از امکان انتقال این عوامل بیماری زا و مضر جلوگیری می‌کنید.

در صورتی که قصد خرید دستکش وینیل را داشته باشید باید در وهله اول با ساختار و کاربرد آن و همچنین تفاوت‌هایی که با سایر دستکش‌های موجود در بازار دارد آشنا شوید.

دستکش وینیل از مواد مصنوعی ساخته می‌شود که از پلی مر کلرید پلی وینیل ساخته می‌شود و در ساختار آن لاتکس وجود ندارد به همین منظور حتی برای افرادی که پوست حساسی دارند هم یک گزینه مناسب به شمار می‌آید.

دستکش وینیل یکی از سه نوع مشهور و پرکاربرد دستکش در بازار است که خرید دستکش وینیل به دلیل این که ساختار نسبتا ضخیمی‌نسبتا به دو نوع دیگر دارد و همچنین در عین حال با توجه به این که کامل به دست فرد نمی‌چسبد امکان حرکت آزادانه را برای او فراهم می‌کند.
 


قیمت دستکش وینیل

در صورتی که قصد خرید دستکش وینیل را داشته باشید باید به ویژگی‌های آن و همچنین قیمت دستکش وینیل توجه داشته باشید. قیمت دستکش وینیل یکی از فاکتور‌های مهم در خرید دستکش وینیل است که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. فاکتور‌های موثر بر تغییر قیمت دستکش وینیل حین خرید دستکش وینیل:

جوراب واریس

همان طور که اشاره شد تکنولوژی‌های مفید تنها به منظور تولید محصولات ضدعفونی کننده و مراقبتی مثل دستکش وینیل نیست؛ بلکه پیشرفت‌های علم و تکنولوژی سبب شده است که روش‌های درمانی نیز شکل تازه ای به خود بگیرند و دچار تحول شوند. یکی از بیماری‌هایی که می‌توان برای درمان آن از روش‌های دیگری بجز عمل جراحی و دارو استفاده کرد؛ بیماری واریس است.

بیماری واریس نوعی بیماری است که پاهای فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با دردناک شدن پاها امکان فعالیت را از او تا حد زیادی سلب می‌کند. روش‌های درمانی گوناگونی به منظور درمان و کاهش درد پاها وجود دارد ولی خرید جوراب واریس به عنوان نوعی عامل پیشگیری کننده در پیشرفت این بیماری و همچنین نوعی روش درمانی به شمار می‌آید. خرید جوراب واریس باید با توجه به شدت بیماری و طبق دستور پزشک باشد. در خرید جوراب واریس باید به ارتفاع جوراب اهمیت دهید چون ارتفاع‌های مختلف از جوراب هرکدام کاربرد‌های مختلفی دارند.

انواع جوراب واریس
قبل از خرید جوراب واریس شما باید انواع مختلف آن و کاربرد هر یک آشنایی داشته باشید و در ادامه با توجه به نوع بیماری خود و طبق نظر و تجویز پزشک از جوراب واریس استفاده کنید. این عامل ارتفاع نه تنها باعث تفاوت در کاربرد و درمانی بخشی این محصول می‌شود بلکه بر روی قیمت جوراب واریس نیز تاثیر گذار است.

تقسیم بندی انواع مختلف جوراب واریس با توجه به ارتفاع:

کلاس پیشگیری: در حین خرید جوراب واریس توجه داشته باشید که این کلاس شامل جوراب‌هایی با میزان فشار تدریجی 8 الی 15 است و به منظور ازبین بردن درد در پاها و رفع خستگی کاربرد دارد.

کلاس یک: جوراب‌هایی با میزان فشار تدریجی 15 – 20 میلی متر جیوه است و برای جلوگیری از پیشرفت رگ‌های عنکبوتی واریس تا حد متوسط کاربرد دارند.

کلاس دو: میزان فشار تدریجی وارده توسط این نوع از جوراب‌ها عددی مابین 20-30 میلی متر جیوه است که به منظور جلوگیری از پیشرفت ادم‌های متوسط تا سنگین کاربرد دارد و حتی در دوران بارداری نیز می‌توان از این نوع استفاده کرد.

کلاس سه: به منظور از بین بردن واریس و ادم شدید با وارد کردن فشار تدریجی 30-40 میلی متر جیوه به کار می‌رود.

کلاس چهار: این نوع جوراب‌ها با وارد کردن فشار تدریجی بالای 40 میلی متر جیوه شناخته می‌شوند که در حالت‌های شدید بیماری کاربرد دارند؛ برای مثال در صورتی که بعد از انجام اعمال جراحی به منظور کنترل زخم وریدی و سندروم پس از لخته کاربرد دارند.
 

خرید جوراب واریس و دستکش وینیل

دسترسی همه افراد به محصولات درمانی و پزشکی از اهیمت زیادی برخوردار می‌باشد. البته امروزه به دلیل سودجویی برخی از افراد امکان دستیابی به محصولات با کیفیت بسیار دشوار شده است و در صورتی که محصولات با کیفیت نیز موجود باشد با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسند به همین دلیل وجود یک مرجع معتبر برای فروش محصولات پزشکی و درمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. طب پایتخت یک وب سایت آنلاین جهت فروش انواع و اقسام تجهیزات پزشکی و بهداشتی است که امکان خرید جوراب واریس و خرید دستکش وینیل با کیفت را برای همه افراد فراهم می‌کند.

ویژگی‌های مثبت این وب سایت

نحوه طبقه بندی محصولات در این وب سایت به گونه ای است که شما به راحتی و با یک بررسی ساده و مشخص کردن دسته بندی‌های مورد نظر و فیلتر کردن ویژگی‌ها به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. آنلاین بودن وب سایت طب پایتخت و این موضوع که افراد در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند به صورت عمده یا خرده به خرید جوراب واریس و خرید دستکش وینیل بپردازند از مزایای این وب سایت به شمار می‌آید.

تضمین اصالت کالا و کیفیت هر یک از محصولات در این وب سایت برای انواع و اقسام کالا وجود دارد و به خریدار این اطمینان را می‌بخشد که با خرید این محصولات در نهایت به یک کالای اصل و با کیفیت دسترسی خواهد داشت؛ همچنین در این وب سایت ویژگی‌های کالا‌ها به طور دقیق نوشته شده است که شما می‌توانید قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید به بررسی و مقایسه ویژگی محصولات مختلف بپردازید و سپس به خرید آنها بپردازید.


کد مطلب: 819712

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819712/خرید-جوراب-واریس-دستکش-وینیل-طب-پایتخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com