جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۸
گفتگوی خواندنی با پدر احمد نوراللهی:

احمد نماز قضا شده ندارد/ پرچم ایران هویت ملی ماست؛ آن را فراموش نمی‌کنیم

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 819692
آقا نورالله پدر احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ است، او می‌گوید: پرچم هرکشور هویت ملی آن کشور و مردم اوست. هیچ کشوری به هویت خود بی احترامی نمی‌کند و برای آن ارزش و احترام قائل است و آن را فراموش نمی‌کند. وظیفه همه ما محافظت از میهن و این هویت ملی است.
احمد نماز قضا شده ندارد/ پرچم ایران هویت ملی ماست؛ آن را فراموش نمی‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ از روز یکشنبه ۲۹ آبانماه در قطر آغاز شد و امروز از ساعت ۱۶:۳۰ تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف انگلستان خواهد رفت.

به همین بهانه سراغ خانواده یکی از ملی‌پوشان گلستانی کشورمان رفته‌ایم تا هم گپی با آقا نورالله پدر خانواده بزنیم و حال و هوای آنها را در فاصله چند ساعت مانده به بازی اول جویا شویم؛ خانواده احمد نوراللهی.

پدر احمد نورالهی می‌گوید: در سال ۱۳۶۰ ازدواج کردم و حاصل آن سه فرزند پسر بنام‌های مهدی، حامد و احمد است.

احمد که سومین فرزند خانواده است در بهمن سال ۱۳۷۱ متولد شد. او حالا ازدواج کرده اما در حال حاضر فرزندی ندارند.
احمد در تیم های مختلف نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در این سالها حضور داشته و به لطف خداوند منان موفقیت‌های خوبی را کسب نموده است.

از ابتدای دوران فوتبال احمد تصور چنین موفقیت‌هایی را نداشتم؛ احمد استعداد خوبی در فوتبال داشت ولی اینکه وی را در چنین جایگاهی ببینم را تصور نمی‌کردم.

کلاس چهارم و پنجم ابتدایی بود که دبیران ورزش وی به من تاکید داشتند که احمد استعداد خاصی در زمینه ورزش فوتبال دارد و از من می‌خواستند که برای بالفعل شدن استعدادهای بالقوه‌اش، پیگیری کنم و روی پسرم سرمایه‌گذاری کنم.

بعد از گفت‌وگوهای مربیان مختلف درباره استعداد وی، در باشگاه ورزشی شموشک مازندران که ان زمان بنام شموشک نوشهر معروف بود ثبت نام کردیم و احمد هفته‌ای سه روز را به مازندران سفر می‌کرد و در آنجا تمرینات لازم را می دید. با توجه به شرایط شغلی بنده بیشتر همسرم با احمد همراه بود.

در‌ مسابقاتی که در استان‌های مختلف برگزار می‌شد در زمانی که نوجوان بود من و مادرش همراه احمد بوده و به وی انگیزه می‌دادیم.

به نظر من رسیدن وی به چنین جایگاهی و حضور در مسابقات جام جهانی لطف و عنایت خداوند نسبت به وی بوده و مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت احمد در حوزه ورزش لطف خداوند و توکل وی به خدا و سپس تلاش و پشتکار خودش و همت و همراهی مادرش و تشویق برادرانش بوده است.
 
 
آرزوی هر پدر و مادری موفقیت فرزندان و قرار گرفتن آنها در جایگاه‌های ویژه و بالا است چراکه باعث افتخار والدین می‌شود. حضور احمد در مسابقات جام جهانی بارقه‌ای از امید، شادی، شور و شعف را برایمان به ارمغان آورد. با توجه به استعدادهایی که احمد در فوتبال دارد جام‌جهانی فرصت بسیار خوبی برای اوست تا خودش را نشان دهد.

استعدادهای احمد و اعضای تیم ملی ایران که باعث حضور آنها در مسابقات جام جهانی شده نشان دهنده تلاش آنها در مسیر موفقیت شان بوده و امروز شاهد حضور آنها در کاروان تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ هستیم.

با توجه به شناختی که از بازی پسرم دارم مطمئن هستم اگر در ترکیب تیم به عنوان بازیکن اصلی قرار بگیرد شاهد درخشش وی خواهیم بود. در مسابقات گذشته نیز مربیان معتقد بودند که احمد باید به عنوان بازیکن اصلی در تیم حضور داشته باشد تا تیم ملی افتخارات خوبی را در کنار تلاش سایر بازکنان کسب کند.

بنده، همسرم و دیگر فرزندانم به صورت مکرر و مداوم با وی در ارتباط بوده و از هر فرصتی برای دادن روحیه به وی و دیگر بازیکنان استفاده می کنیم تا شاهد درخشش تیم ملی ایران در این مسابقات باشیم. من همیشه به وی تاکید می‌کنم از تمام انرژی و پنانسیل خود برای موفقیت تیم ملی ایران استفاده کند و در مستطیل سبز بخوبی بدرخشد.

امید دارم تیم ملی کشورمان با بازی خوب احمد و دیگر بازیکنان از گروه B به مرحله بعدی راه پیدا کرده و خبرهای خوبی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورند.
 
 
احمد نماز قضا شده ندارد
یکی از ویژگی های بارز احمد از دوران نوجوانی و حتی کودکی تاکنون، متدین بودن وی و توجه به ادای نمازهای یومیه بوده و هست. احمد توجه ویژه ای به نماز دارد و به جرات می‌توانم بگویم که نماز قضا شده ندارد.

از ویژگی های اخلاقی وی می توانم به کم صحبتی وی، اخلاص و با اخلاق بودن احمد اشاره کنم که با همه چه کوچک و چه بزرگ، در برخوردها اخلاقی رفتار کرده و احترام می‌گذارد.

بهترین خاطرات از دوران فوتبال احمد
زمانی که در تیم پرسپولیس بازی می کرد در لیگ بیستم به عنوان آقای گل تیم پرسپولیس شناخته شد و یا در بازیهای آسیایی با پرسپولیس با شوت بسیار سهمگین خود توانست گل زیبایی خود را وارد دروازه تیم الجزیره کند.
 
 
پرچم ایران هویت ملی ماست
پرچم هرکشور هویت ملی آن کشور و مردم اوست. هیچ کشوری به هویت خود بی احترامی نمی‌کند و برای آن ارزش و احترام قائل است و آن را فراموش نمی‌کند. فرزندان ایران اسلامی نیز عشق به پرچم و هویت خود را فراموش نخواهند کرد. وظیفه همه ما محافظت از میهن و این هویت ملی است.

از تیم ملی ایران خواهش می کنم که با تمام توان، قدرت و وجود وارد مسابقات شده و با پشتوانه غیرت ایرانی خود با تمام قدرت در مقابل تیم های انگلیس، ولز و آمریکا بجنگند و از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نکنند. توکل بخدا داشته و مطمئن باشند با تلاش و کوشش و لطف خداوند وارد مرحله بعدی خواهند شد.

اغلب مردم ایران اسلامی ورزش دوست بوده و به ویژه فوتبال را دوست دارند. همه ما با هم برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام جهانی دعا کنیم و به امید خدا و با دعاهای مردم عزیز، شاهد موفقیت‌ها و پیروزی های خوب تیم ملی ایران در این مسابقات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:
پدر شجاع خلیل‌زاده: شجاع عاشق امام رضا است
پدر جهانبخش: بازی علیرضا در تیم‌ملی باعث افتخار ماست
گفتگوی خواندی با مادر مهدی طارمی
https://jahannews.com/vdccooq4i2bqse8.ala2.html
jahannews.com/vdccooq4i2bqse8.ala2.html
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهسا
Iran, Islamic Republic of
دم این خانواده وپسرشون گرم
Iran, Islamic Republic of
شکست سختی خواهند خورد کسانی که خیانت میکنند
کیا
Iran, Islamic Republic of
امروز که موقع پخش سرود ملی مثل لالها فقط نگاه کردمتاسفم براشون اهمیت احترام به سرود ملی از بردشون مهمتر بود.
Iran, Islamic Republic of
دکتر حسن عباسی هر چی در مورد اینا گفته حقیقته محضه
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدید از بولد کردن ظاهرگرایی و ریای افراد
علی کریمی هم نذری خوب میداد علی دایی هم زندانی ازاد میکرد فلان سلبریتی هم رفت اربعین بهمان بازیگر هم رفت مشهد باطن و مواضع افراد در عمل مشخص میشود .
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
با سلام
البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ، گروهی که بعنوان تیم ملی تحت لوای پرچم ، نام و سرود کشور در این صحنه جهانی حضور یافته اند و که اکثر مردم دنیا آن را نظاره گر هستند ، نماینده کل مردم ایران هستند چه موافق و چه مخالف ، کار زشت و ناپسند نخواندن و همراهی نکردن سرود جمهوری اسلامی ایران دور از انصاف و دهن کجی به کل مردم ایران و خون پاک شهیدان می باشد.
مگر در انگلیس اعتراضات وجود ندارد ، آیا از طرف پلیس مورد ضرب و شتم و بازداشت نمی شوند ، اما شاهد بودیم که با چه صلابتی هنگام پخش سرود کشورشان همراهی کردند.
علی جهانی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر. در تایید حرف شما عرض کنم که متن و محتوای اصلی سرود ملی انگلستان، دعا و تمجید ملکه! هست. درحالیکه حالا او به درک واصل شده و شخص منفوری هم بود و ظلم زیادی به مردم خودش هم می کرد اما با همه اوصاف، سرود ملی را به خوبی خواندند. متاسفم برای کسانی که در قامت ملی پوش جهموری اسلامی، بی شرمانه از خواندن سرود ملی امتناع کردند
اذری
Iran, Islamic Republic of
علاقه ام به احمد اقا بیشتر وبیشتر شد.فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است نان بدر و شیرمادر حلالت مرد