پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

طرح زمستانی پلیس راهور برای ترافیک تهران

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 819690
همراهی مردم، کاهش سفرهای غیر ضروری و فعال‌سازی ناوگان عمومی می‌تواند مانع از بحرانی شدن وضعیت ترافیکی پایتخت در زمان بارندگی شود.
طرح زمستانی پلیس راهور برای ترافیک تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، شب گذشته سردار محمدحسین حمیدی، در تماسی تلفنی در خصوص چگونگی مدیریت پایتخت به هنگام بارش برف و باران در طرح زمستانی به برنامه تهران ۲۰ گفت: امروز با همکاری مناطق مختلف شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، پیش‌ مقدمه‌ای برای رسیدن به زمستانی پر برف و باران داشتیم.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط زمستانه پیش رو را مدیریت کنیم و آسیب ترافیکی را به حداقل برسانیم، ضرورت دارد دستگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت و تکالیف دارند امکاناتشان را بسنجند و متناسب با وظایف و امکانات خود، به راهکارهایی برای بهبود نقاط ضعفشان بیندیشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: لذا ۲۹ آبان به صورت میدانی جلسه‌ای در مناطق مختلف تهران داشتیم. همه سازمان‌های مسئول، گسترش نیرو داده و در یک جا به صورت نمادین جمع شده بودند. اصل ماجرا از امروز به بعد است که همه بخش‌ها حوزه‌های مربوط به خودشان را بازنگری کرده و پیش‌بینی لازم را برای ماموریت زمستانی خود داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش بزرگی از اینها به آماده بودن تجهیزات زمستانه، لایروبی‌ کردن شبکه کانال‌ها و نهرهای آب سطح شهری، حضور خودرو‌های امدادی، برپایی ایستگاه‌های شن و نمک در مناطقی که سابقه برف دارد و آمادگی برای حضور صد درصدی نیروهای پلیس، برمی‌گردد.

سردار حمیدی در پایان گفت: شهر تهران در شرایط عادی ترافیک سنگینی دارد و شبکه معابرش درگیر است. با بارندگی به وضعیت بحرانی می‌رسد. همه این کارهایی که می‌کنیم ممکن است از شدت بحران بکاهد ولی همراهی مردم، کاهش سفرهای غیر ضروری و فعال‌سازی ناوگان عمومی مهم‌تر است تا مشکلات کمتری داشته باشیم.
https://jahannews.com/vdcaoonaw49n6i1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoonaw49n6i1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *