جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷

حکم اعدام اغتشاشگر خیابان ستارخان

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 819630
فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به بستن خیابان، متوقف کردن خودروها و ایجاد ناامنی برای مردم و... کرده بود، به اعدام محکوم شد.
حکم اعدام اغتشاشگر خیابان ستارخان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در راستای دستورات رئیس دستگاه قضائی مبنی بر لزوم تسریعِ همراه با دقت و عدالت در رسیدگی به پرونده‌ متهمان اغتشاشات اخیر و در ادامه رسیدگی به اتهامات این افراد در دادگاه انقلاب تهران، حکم اولیه پرونده یکی دیگر  از اغتشاشگران صادر شد. 

فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به بستن خیابان، متوقف کردن خودروها و ایجاد ناامنی برای مردم، سپس درگیری با مامورین بسیج، جرح یکی از مامورین و ایجاد رعب و وحشت در رهگذران و شهروندان کرده بود، به اعدام محکوم شد.

بنابر این گزارش، براساس دادنامه صادره از سوی دادگاه انقلاب تهران، این فرد به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت شهروندان منجر به ایجاد ناامنی در محیط  و اخلال در نظم و امنیت جامعه به مجازات اعدام محکوم شده است.

 گفتنی است، طی روزهای گذشته پنج نفر دیگر از اغتشاشگرانی که در شهر تهران اقدام به قتل، کشیدن سلاح یا بستن خیابان ها و ایجاد ناامنی برای مردم کرده بودند نیز توسط دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده‌اند.

حکم صادر شده برای تمامی این متهمین، بدوی  و قابل تجدید نظر خواهی در دیوان عالی کشور است.
https://jahannews.com/vdcexo8v7jh8zpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexo8v7jh8zpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Russian Federation
چی عجب ... بالاخره کم کم خبرای خوب بگوش میرسه !!!
Turkey
افرین نمیشه مثل داعشی ها حمله کنند شهید و مجروح کنند خرابکاری کنند رهایشان کنند وقتی چندتایشان را قصاص کردند میفهمند اینجا قانون دارد
شجاع
Iran, Islamic Republic of
پس از ۲ ماه دیگر تجدید نظر خواهی معنی ندارد ..
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اگر قراره اعدامی هم باشه باید فقط برای قاتلین باشه.
.
Iran, Islamic Republic of
کشور قانون داره، در این موارد قانون مهمه نه نظرات شخصی
Iran, Islamic Republic of
چقدر کند و محدود عمل می کنید؟ چند هزار نفر باید دستگیر و محاکمه شوند به سرعت.
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر ، کم کم دارد دل سوخته امان خنک می شود.