کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیشب و امروز در مهاباد چه گذشت؟

29 آبان 1401 ساعت 18:06

لیدرهای آشوب در مهاباد پس از حمله به چند منزل و مغازه توسط پلیس دیشب دستگیر شدند، اما دیروز و امروز در مهاباد چه گذشت؟


به گزارش جهان نیوز، از شب گذشته برخی کانال‌های ضد انقلاب سعی در ملتهب نشان دادن فضای شهر مهاباد دارند. این عملیات دروغ اوایل مهرماه در اشنویه نیز تکرار شده بود. 

شب گذشته نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی لیدرهای گروهک‌های تروریستی در یکی از محله‌های حاشیه‌ای (‌پشت تپ)‌ را دستگیر کردند اما سایر محلات شهر شب آرامی را سپری کرد. امروز نیز شناسایی و دستگیری لیدرهای آشوب و عناصر وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب کرد در چند محله مهاباد ادامه دارد.
 
فیلم/ خیابان های مرکز مهاباد در ظهر روز یکشنبه  
 
در چند روز اخیر تعدادی از عناصر تجزیه طلب که لیدرهای آنان ارتباط مستقیم با گروهک های تروریستی دارند با تخریب اموال عمومی تهدید و ارعاب مردم و تجاوز به منازل مردم و فروشگاه ها اقدام به غارت و ایجاد آشوب کردند. دیروز آشوبگران یک نمایشگاه خودرو را آتش زدند، امروز نیز برخی کسبه به خاطر ترس از آسیب اموال خود کرکره مغازه ها را باز نکردند.

روز گذشته خانه‌های چند شهروند در مهاباد مورد هجوم اغتشاشگران وابسته به یکی از گروهک‌های تروریستی قرار گرفت. ویدئوهای حمله به خانه‌های مردم و تخریب اموال عمومی و نمایش بی‌غیرتی آشوبگران باعث عصبانیت مردم غیور کرد و طایفه‌های مختلف از جمله «منگور» شد. ویدئوهای منتشر شده از  اغتشاشگران سطح جدیدی از وحشیگری را به نمایش کشید.

مردم مهاباد در روزهای گذشته از نیروهای امنیتی و پلیس خواستار برخورد جدی با این عوامل شده‌اند. هم اکنون وضعیت شهر عادی گزارش شده است.
 

فیلم/ استقبال مردم مهاباد از حضور نیروی انتظامی  و برخورد با لیدرهای اغتشاشات
 

فیلم/ خیابان های مهاباد پس از دستگیری لیدرهای آشوب ساعات آرامی را سپری کرد/ ویدئو ظهر روز یکشنبه ۲۹ آبان
 

فیلم/ حمله به خانه به یک شهروند در مهاباد/ ویدئو برای ۲۸ آبان


کد مطلب: 819628

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819628/دیشب-امروز-مهاباد-گذشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com