پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ایزوگام همان ثروت سفید من است

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 819626
ثروت سفید نام درآمدی می باشد که من توانستم از طریق شروع کسب و کارم در حوزه ایزوگام به آن برسم و درآمد میلیاردی داشته باشم. حال می خواهم این تجربیاتم را با شما از طریق معرفی چند محصول به اشتراک بگذارم.
ایزوگام بندرعباس
مراکز تولید کننده ایزوگام بندرعباس را به بهترین شکل ممکن تولید کرده ودر بسته بندیهای مقاوم و مختلف به سراسر بازار ارسال می کنند تا متقاضیان با تهیه آنها ساختمان و مکان مورد نظر خود را عایق بندی کنند تا در برابر رطوبت در امان بمانند. دفاتر پخش و نمایندگیهای فروش ایزوگام پشم شیشه بهترین محصولات با کیفیت و ایزوگامهای صادراتی را با حجم بالا و عمده به شهرهای مختلف ارسال می کنند و تا حد توان پاسخ گوی تقاضای همه نقاط می باشند. و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل حجم گسترده ای از این تولیدات را به کشورهای مختلف صادر می کنند و از صادرات این محصول سودهای کلانی را بدست می آورند. با توجه به میزان تقاضای مردم ازاین محصولات که افزایش یافته است و همچنین به جز تقاضای داخلی حجم بالایی از متقاضان خارجی نیز به دنبال تهیه این محصول می باشند.

ایزوگام استخری
امروزه برای عایق بندیهای حیاط، دیوارها و یا کف و بدنه استخرها ایزوگام استخری پلیمری طرح دار تولید شده است که بسیار نمونه های زیبا و جذابی دارند و برای استخرها و باغچه ها استفاده می شوند. و دیگر نیاز به کاشی و سرامیک برای استخر و یا موزاییک برای باغچه نمی باشد چون این ایزوگامها از دوام بالایی برخوردار بوده و نمای زیبایی را برای استخر و هر جای دیگر به وجود می آورند. گفتنی است که این مجموعه تجاری یکی از معتبر ترین مراکز فروش ایزوگام پلیمری در کشور می باشد که انواع نمونه های دو لایه، چند لایه، پلاستیکی، الاستیکی و غیره کالا را با قیمتهای مناسب برای مشتریان ارائه می کند.

ایزوگام ایرانی
احتمالا حتما نام ایزوگام ایرانی به گوشتان خورده و برخی نیز موارد مصرف آن را می دانید اما بیاید قبل از معرفی ایزوگام های ارزان و جدید توضیحات لازم را درباره ایزوگام ها با یکدیگر مرور کنیم. همانطور که می دانید در سطحی که مدت طولانی در مقابل نور خورشید، آب و گرد و خاک هوا قرار بگیر پس از مدتی دچار آسیب می شود به همین دلیل سقف هر خانه ای باید با لایه ای از ایزوگام پوشیده شود.
بیشتر از این که استفاده از ایزوگام متداول نبود افراد با قیر گونی و آسفالت کردن سقف خانه خود سعی در محافظت از آن می کردند اما این روش ها به دلیل ایجاد هزینه های سنگین و آلوده کردن محیط اطراف به مرور کنار گذاشته شد و ایزوگام ها روی کار آمدند.
https://jahannews.com/vdcj8heomuqevmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8heomuqevmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *