کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تولید بهار نارنج  ثروت را به زندگیم تزریق کردم

29 آبان 1401 ساعت 14:40

هر چقدر تاجران ایرانی فعالتر شوند تولیدکنندگان با خیالی آسوده تر به تولید مشغول می شوند. من با تولید انواع عرقیجات گیاهی هم چرخه ی تولیدم را گسترش دادم و هم با استخدام نیروهای بیشتر به کاهش نرخ بیکاری در ایران کمک کردم و در نهایت ثروتمند شدم.


به لیمو خشک
در واقع به لیمو خشک برگهای یک درختچه چند ساله می باشد که کوتاه قد بوده و قابل کاشت در باغچه ها و گلدانها می باشد. از کاربردهای مهم این گیاه می توان به استفاده آن در صنایع داروسازی اشاره نمود، زیرا به لیمو از دسته گیاهان دارویی بوده که خواص بی شماری دارند.
از دیگر کاربردها این گیاه تولید مایع ظرفشویی، مایع لباس شویی و مایع دست شویی معطر می باشد که به رایحه شیرین و دلپذیر و همچنین قوی آن، در این صنایع به کار می رود. بسیاری از اسپریهای خوشبو کننده هوا، خوش بو کننده ماشین و همچنین عطرها و ادکلنها را با استفاده از رایحه این گیاه تولید می نمایند.


بهار نارنج تازه
 بهار نارنج تازه و هر کدام از گیاهان دارویی و عرقیجات حاصل از آنها دارای طبع های مختلفی هستند و در انواع طبع های سرد و تر، گرم و خشک و غیره وجود دارند و برای استفاده از آنها باید به این خواص دقت کرد و متناسب با طبع بدن برای مصرف انواع گیاهان دارویی اقدام کرد.
مثلا افرادی که طبع بدنی آنها گرم است، از عرقیجات گیاهی با طبع گرم باید کمتر استفاده کنند اما در استفاده از عرقیجات با طبع سرد مشکلی نخواهند داشت و بر عکس، افرادی که طبع بدنی آنها سرد است، عرقیجات گیاهی با طبع سرد را باید کمتر مصرف کنند اما در مصرف عرقیجات گیاهی با طبع گرم محدودیتی برای آنها وجود ندارد.
عرقیجات با طبع گرم خواص بی شماری برای بدن دارند و استفاده از آنها می تواند فواید بیشماری را برای سلامتی به همراه داشته باشد، از جمله عرقیجات گیاهی با طبع گرم می توان به عرق آویشن، اسطوخودوس، بابونه، بهار نارنج، بادرنجوبه، و بومادران، دارچین و زنجبیل و غیره اشاره کرد.
شما می توانید با جستجو در اینترنت لیست بلندی از این عرقیجات گیاهی را پیدا کنید و با خواندن ویژگی های آنها و نحوه ی مصرف شان برای استفاده از آنها اقدام کنید.
 
 
بهار نارنج جنگلی
بهار نارنج جنگلی یکی از بهترین محصولاتی به حساب می آید که خوردن آن در فصول گرما به قلب و عروق بسیار کمک می کنند که با استفاده از دستگاه یا وسایل قدیمی از شکوفه های آن عرق تهیه کرده و در بطریهای پلاستیکی جهت مصرف در ماه های آینده انتقال می دهند.
آزمایشات فراوان نشان داده که تمامی میوه و گیاهان جنگلی مانند بهار نارنج و لیمو تازه رشد بسیار خوبی داشته زیرا آب و هوایی مناسب و تمیز باعث ایجاد یک محصول بسیار دل نشین می شود که در لنگرود نیز این نوع درخت نیز موجود و رشد می کند.
بسیاری از افراد جامعه بعد از اتمام کار و ترک فضایی بسیار گرم به خانه خود باز گشته اما اشتهای لازم را برای میل کردن یک غذا را ندارند، زیرا گرما و آفتاب بر روی آنها تاثیر گذاشته و باعث کور شدن اشتها و عدم میل به غذا شده است.


کد مطلب: 819625

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819625/تولید-بهار-نارنج-ثروت-زندگیم-تزریق-کردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com