کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با کارآفرینی در حوزه پتو میلیاردر شدم

29 آبان 1401 ساعت 14:37

شما می توانید کسب و کاری اختصاصی برای خود راه اندازی کنید و خدمات یا محصولاتی را به مشتریان عرضه نمایید و همانند من که محصولی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب برای مردم در نظر گرفتم و توانستم با عرضه مناسب محصولاتم، کارآفرینی آن را به بیشترین سوددهی برسانم و موفق شوم. هم اکنون انواع مدلهای پرکاربرد پتو را در ادامه مطلب برای شما به اشتراک گذاشته ام.


پتو سربازی
پتوهای سربازی می بایست دارای کیفیت و استانداردهای روز دنیا باشد تا سرباز در زمان استراحت و خستگی آرامش داشته باشد. در حال حاضر، در صنایع نساجی انواع پتو سربازی مارک با درجه ی کیفی به تولید می رسند که دارای بهترین دوخت و مقاومت کشسانی بالا می باشند.
این پتوها در رنگ های کرم، طوسی، یشمی، قهوه ای و غیره به تولید می رسند که دارای طرح های ساده و مدل دار می باشند. پتوهای سربازی معمولا به صورت تقریبی دو کیلوگرم وزن دارند که علاوه بر سازمان های مختلف می توان برای افراد آسیب زده در زلزله، سیل و غیره اهدا کرد.
یکی از ملزومات در زمان استراحت، داشتن پتوی نرم و سبک است که در عین حال گرمای خوبی هم تولید کند نمونه ای از این پتو در پتو سربازی یافت می‌شود لذا کارخانه ها این محصول را با تنوع زیاد تولید می‌کنند که خرید آن با قیمت روز می باشد از جمله پتوهای سربازی که بسیار پر فروش است می‌توان به مواردی اشاره نمود پتوی نمدی سربازی، تهران، مینک و پتوی سپاه و غیره هستن.
 

پتو خزدار
برخی از پتوهای ساخته شده از خز مصنوعی امکان شستشو در ماشین لباسشویی را فراهم می کنند. لطفاً برای جلوگیری از آسیب رساندن به مواد به دستورالعمل های سازنده مراجعه کنید. علاوه بر این، ماشین لباسشویی باید یک درام به اندازه کافی جادار داشته باشد تا پتو خزدار مصنوعی را به تنهایی به طور موثر بشویید.
به یاد داشته باشید که پتوهای خز مصنوعی آب زیادی را جذب می کنند و کارکرد درام را سخت تر می کنند. شما می توانید لباسشویی خود را برای ماشین لباسشویی های با ظرفیت بالا بررسی کنید، اما یک عامل دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تنظیم صحیح برای شستن پتوهایی تهیه شده از خز مصنوعی باید سریع ترین و ملایم ترین چرخه باشد.
 

پتو ژله ای
پتوی ژله ای به پتوهای نرم و لطیف گفته می‌شود که وزن بسیار سبکی دارند به دلیل حجم بسیار کم به عنوان پتوهای مسافرتی نیز شناخته می‌شوند. این پتو ژله ای برای چهار فصل مناسبند و در عین سبک وزن بودن، گرمای بسیار مناسبی دارند.
این مدل پتو حوله‌ای به خاطر لطافت و وزن پایین مورد علاقه تمام گروه‌های سنی است. چرا هنگام استفاده احساس آرامش بیشتری به فرد منتقل می‌کند و افراد زیادی به استفاده از آن تمایل نشان می دهند؛ به خصوص کودکان.
قیمت پتو دارای بافت نرم نسبت به دیگر پرتوها بیشتر است. اما از آن جا که در طرح‌ها و مد‌ل‌های مختلف ساخته می شود، قیمت های متفاوتی دارد و همچنین قیمت پتوی سایز یک نفره و دو نفره با یکدیگر متفاوت است. هرچقدر کیفیت و نوع جنس پتو بهتر و از متریال های ایده‌آلی برای ساخت آن استفاده شده باشد، مطمئناً قیمت ویژه‌ای برای آن در نظر می گیرند. برخی ویژگی‌ها مانند ضد حساسیت، بدون رنگ‎دهی، پرزدهی و قابلیت شستشو همچنین دارای طرح‌های برجسته روی قیمت پتو تاثیرگذار است.
 


کد مطلب: 819624

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819624/کارآفرینی-حوزه-پتو-میلیاردر-شدم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com