شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پودینگ هایی که زندگیم را شیرین کردند

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 819623
شیرینجات و مشتقات آن از طرفداران بسیاری برخوردار است و من نیز یکی از افراد می باشم و تصمیم گرفتم که شغلی را انتخاب کنم که به آن علاقه دارم از این به فعالیت در این زمینه پرداختم و با تجارت در آن توانستم کسب و کار خود را بسیار گسترش دهم در ادامه چند نمونه از آنها را به شما معرفی می کنم.
پودینگ وانیلی
پودینگ وانیلی یکی از دسرهای خوشمزه و جذاب برای مهمونی و دورهمی و شب یلدا می باشد. تاریخچه پودینگ کمی پیچیده به نظر میاد چون آمریکایی ها اعتقاد دارند پودینگ را آنها کشف کردند و از طرفی انگلیسی ها نیز متعقد هستند پودینگ ریشه کلمه ای انگلیسی دارد و برای آن ها است. پودینگ ها در قرن نوزدهم در زمان کریسمس سرو می شدند که به پودینگ کریسمس معروف است. اما پودینگ ها با کاسترد ها کمی تفاوت دارند. پودینگ وانیلی را هم بصورت برگردان و قالبی میتونید درست کنید هم تو ظرف سرو کنید و میتونید به عنوان فیلینگ کیک و … هم ازشون استفاده کنید البته برای دسر‌های قالبی نیاز به موادی مثل ژلاتین دارید که دسر ببندد ولی به یه نکته توجه کنید که بهترین بافت برای این دسرها به نظرم بافت طبیعیشونه نه بافتی که با ژلاتین پیدا میکنند.
 
0
پودر ژله
در این مقاله سعی داریم تا نسبت به مشخصات، ویژگی و کاربردهای پودر ژله مطالبی را گردآوری نماییم تا اشراف کاملی نسبت به استفاده از آن داشته باشید که بدین منظور ما برآن شده ایم تا قیمت خرید و فروش آن را نیز بسیار مقرون به صرفه در نظر بگیریم. ابتدا لازم است بیان نماییم که پودر ژلاتین خاستگاهی حیوانی داشته و در طی فرآیند آبکافت استخوانهای چهارپایانی نظیر گاو به دست می آید.
لازم به ذکر است پودر ژلاتین دارای مزایای بسیاری بوده که همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و یکی از این موارد مربوط به دستگاه گوارش می باشد که در واقع با استفاده از این محصول می توانید فرآیند هضم مواد غذایی را تسهیل نموده و این امکان با ایجاد یک لایه محافظتی توسط ژلاتین میسر می شود.
در واقع پودر ژلاتین نوعی کلاژن بوده که قابلیت حل شدگی در آب گرم را داشته و به آسانی تبدیل به ژله می شود و می توان از آن استفاده های فراوانی به منظور تولید اسموتی و سایر نوشیدنیها داشت. در واقع پودر ژلاتین برای مقاوم سازی استخوانهای شما نقش کلیدی را داشته و می تواند انعطاف پذیری رباط و تاندونها را در پی داشته باشد و همچنین قابلیت ترمیم بافتهای آسیب دیده را به خود اختصاص داده است.
 
پودر پودینگ
یکی از انواع خوراکیهای خوشمزه و مقوی که برای کودکان بسیار مقوی است و در ترکیبات آن شیر و شکر افزوده می شود دسر پودینگ که پودر پودینگ را به صورت آماده می توانید در منزل و یا از فروشگاه های اصفهان، شیراز و تهران تهیه نمائید. دستور تهیه آن بسیار ارزان است و می توانید با موادی که در منزل در اختیار دارید آن را تهیه کنید و یک دسر خوشمزه برای وعده عصرانه می باشد
روش آماده سازی: ۱- ابتدا موزها را به صورت حلقه درمی آوریم و کمی روی آنها آبلیمو می ریزیم تا سیاه نشوند و سپس در یخچال می گذاریم. ۲- در این مرحله شیر و یک بسته پودینگ را با همزن دستی یا برقی به مدت ۲ دقیقه هم می زنیم سپس شکر را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم و خامه قنادی زده شده را به آن اضافه می کنیم. ۳- بعد از اینکه همه مواد با هم آماده شد آنها را در فریزر می گذاریم تا کمی خنک شود ولی نباید منجمد شود.
بعد از چند ساعت مواد را از فریزر بیرون می آوریم و درون لیوانهای پایه دار یک لایه بیسکویت پذیرایی شکلاتی یا وانیلی و یک تکه موز حلقه ای می گذاریم و کمی از مواد پودینگ را روی آن می ریزیم بعد به مدت ۱ساعت درون یخچال قرار می دهیم و بعد از این مدت می توانید آن را سرو کنید.

 
 
https://jahannews.com/vdcgxy97wak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcgxy97wak9q34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *