کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشتی ثروتم را با ایزوگام به ساحل رساندم

29 آبان 1401 ساعت 14:27

همه ما برای رسیدن به کسب درآمد بالا ممکن است مسیر های مختلفی را امتحان کرده باشیم و به نتیجه نرسیده این، اما من از زمانی که کسب و کار جدید خود را در حوزه ایزوگام آغاز کردم متوجه شدم این مسیر همان راهی است که من را به ثروت می رساند و در نهایت نیز توانستم میلیاردر شوم.


ایزوگام عایق رطوبتی
مواد تشکیل دهنده ایزوگام ها قیر و الیاف پشم شیشه مصنوعی می باشد که با حرارات دادن به آن به سطح به بام خانه می چسبانند. از ایزوگام ها نه تنها برای عایق کردن سقف خانه ها استفاده می شود بلکه در پی ساختمان ها و همچنین استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده می شود. شما باید به طور متوسط هر 15 سال یکبار نسبت تغییر ایزوگام های بام خانه خود اقدام کنید.
معمولا افراد برای شروع هرکاری بودجه ای مد نظر می گیرند و ترجیح می دهند محصولات ارزان و با کیفیتی را خریداری کنند به همین دلیل قیمت ایزوگام ها برای کسانی که میخواهند نسبت به عایق کردن سقف خانه خود اقدام کنند بسیار مهم است.
عواملی که در قیمت نهایی این عایق تاثیر می گذارد کیفیت و قیمت قیر پلیمری است که در تولید ایزوگام مصرف می شود از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان به تراکم ماده پلی استر و کیفیت الیاف تیشو نیز اشاره کرد.
 

ایزوگام ایرانی
اگر به بازار ایزوگام ایرانی سری بزنید ممکن است ایزوگام هایی با قیمت بسیار ارزان هم پیدا کنید اما دقت کنید که در دام افراد منفعت طلب و کلاه بردار نیوفتید زیرا پس از خرید این محصولات متوجه کیفیت پایین آن خواهید شد در عوض سعی کنید با جست و جو مناسب ایزوگام هایی که حاوی نشان اعتماد و گارانتی هستند خریداری کنید این محصولات با آن که قیمت پایین تری دارند اما هرگز از کیفیت پایین تری برخوردار نیستند و شما می توانید با خیال آسوده از آنها خریداری کنید.
از جدیدترین مدل های ایزوگام در بازار می توان به ایزوگام های فویل دار و یا چند لایه اشاره کرد. ایزوگام های فویل دار در واقع همان ایزوگام های معمولی هستند که با لایه ای از فویل پوشیده شده اند و معمولا فروشندگان این محصول شما را تشویق به خرید این نوع از ایزوگام ها می کنند اما گفتنی است که تنها وجود یک لایه فویل دلیل بر برتری این ایزوگام نسبت به محصولات مشابه نمی باشد.
 
ایزوگام بندرعباس
یکی از نکاتی که باعث فروش بیشتر ایزوگام بندرعباس فویل دار و قیر گونی آسفالت می شود مقاومت بیشتر آنها در برابر نور خورشید می باشد و همچنین کیفیت بالای آنها که باعث می شود دیر خراب شوند. وجود یک لایه فویل بر روی ایزوگام باعث می شود که در تابستان که نور خورشید به صورت مستقیم می تابد این فویل ها نور خوشید را انعکاس دهند و از گرم شدن بیش از حد ایزوگام ها جلوگیری کنند. ایزوگام های فویل دار یا آلومینیومی به چند دسته تقسیم می شوند این محصولات به صورت تک لایه، دولایه، و سه لایه به بازار عرضه می شوند. وجود فویل بر روی این ایزوگام ها باعث ایجاد انعطاف پذیری بالا در این محصول می شود همچنین باعث می شود که ایزوگام در برابر باران های اسیدی مقاوم تر شود و از ساییدگی و ازبین رفتن سریع ایزوگام جلوگیری می کند.
 


کد مطلب: 819621

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819621/کشتی-ثروتم-ایزوگام-ساحل-رساندم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com