کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پدر شجاع خلیل‌زاده: شجاع عاشق امام رضا است

29 آبان 1401 ساعت 16:40

یوسف خلیل‌زاده پدر شجاع خلیل‌زاده در خصوص حضور فرزندش در لیست نهایی تیم ملی سخن گفت و برای فوتبالیست‌های ایران آرزوی موفقیت کرد.


به گزارش جهان نیوز، یوسف خلیل‌زاده پدر شجاع خلیل‌زاده مدافع مازندرانی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با فارس ضمن ابراز خرسندی از حضور فرزندش در فهرست نهایی تیم‌ملی، اظهار کرد: شجاع قبلا در رده‌های سنی پایین‌تر هم عضو تیم‌ملی بود ولی جام جهانی لذت دیگری دارد.

کی‌روش بزرگی خودش را نشان داد
وی درباره شایعاتی که در زمان بازگشت کی‌روش و خط خوردن شجاع از تیم ملی مطرح بود هم گفت: همه می‌گفتند به دلیل مصاحبه‌ای که از شجاع مطرح شده بود احتمالا کی‌روش نام او را در فهرست تیم ملی قرار ندهد ولی کی‌روش بزرگی خودش را نشان داد.
 

 
شجاع و ما توکل‌مان بر خدای بزرگ بود و جواب اعتماد به خدا را گرفتیم و کی‌روش هم حق را به حق‌دار داد.
 
 
پوشیدن پیراهن تیم‌ملی ایران یک افتخار برای فرزندم است
شجاع و سایر بچه‌های مازندرانی افتخار این استان هستند که حالا با پیراهن تیم ملی در این جام‌جهانی حضور دارند؛ پوشیدن پیراهن تیم‌ملی ایران یک افتخار برای فرزندم است.

خلیل‌زاده خواستار اتحاد مردم کشور ایران شد و ادامه داد: امیدوارم این فوتبال و این جام جهانی بهانه‌ای باشد تا اتحاد و یکدلی در کشور به وجود بیاید و مردم آرامش داشته باشند. وقتی همه پشت هم باشند و از مملکت حمایت و دفاع کنند؛ آنگاه همه آرامش خواهند داشت.

 
 مردم پشت کشورشان هستند
وی افزود: شاید گرانی‌‌ها شرایط را برای زندگی برخی از مردم سخت کرده باشد ولی قطعا این مردم پشت کشورشان هستند و با جام جهانی و این مسابقات جذاب، اتحاد مردم بیشتر هم خواهد شد.

 من و خانواده و مخصوصا شجاع عاشق امام رضا(ع) هستیم
خلیل‌زاده همچنین از اعتقادات خودش و فرزندش به خدا و ائمه اطهار گفت و ادامه داد: بعید می‌دانم کسی در ایران زندگی کند و به امام رضا (ع) معتقد نباشد، من و خانواده و مخصوصا شجاع عاشق امام رضا(ع) هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه در همه کارها به خدا توکل می‌کنیم،‌ گفت: امیدوارم به لطف خدا همه جوانان موفق باشند و تیم ملی هم در قطر بهترین نتایج را کسب کند.


کد مطلب: 819619

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819619/پدر-شجاع-خلیل-زاده-عاشق-امام-رضا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com