پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

اگر با فریب خوردگان مماشات نمی‌کردیم اغتشاشات ۶ روزه تمام می‌شد/ تقدیم ۶۰ شهید در حوادث اخیر برای حفظ امنیت

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 819605
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تقدیم ۶۰ شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.
آمار سردار فدوی از شهدای اغتشاشات اخیر
به گزارش جهان نيوز، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی که ظهر امروز در محله هرندی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خبیثان عالم مجددا دچار وهم و اشتباه محاسباتی شدند که می‌توانند در جمهوری اسلامی ایران پیروزی به‌دست آوردند و بیش از ۶۰ روز است که پیروان خود را به میدان می‌آورند. ما در داخل با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر در میدان، فریب خوردگان داخلی نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.

وی گفت: در این مدت حدود ۶۰ شهید تقدیم شد، شهدای ما مظلوم بودند ولی مظلوم مقتدر. پیام مظلومیت مقتدرانه ما به همه جهان مخابره شد. مظلومیت ما مقتدرانه است اما نه مظلومیتی که دشمنان بر ما تحمیل کنند.

دشمنی استکبار زمانی اوج می‌گیرد که ایران به پیروزی و دشمن به شکست رسیده باشد

جانشین فرمانده سپاه افزود: دشمنی دشمنان از اول انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه داشته ولی در برخی مواقع اوج گرفته است. مواقعی اوج می‌گیرد که یا آنها به شکستی رسیده‌اند، یا ایران عزیز به پیروزی رسیده و یا آنکه هر دو حالت رخ داده است.

سردار فدوی تصریح کرد: هم‌اکنون دشمنان و خبیثان عالم با هر دو حالت مواجه شده‌اند. از طرفی ما به یک پیروزی رسیده‌ایم، دولتی بر سر کار آمده که وجه اصلی آن عمل به وظایف، بدون اتکا و چشم‌داشت به کمک بیرون است. ما توانایی‌های ارزشمندی در داخل مرزهای خود داریم، برای رشد و پیشرفت ایران عزیز باید بر آن‌ها تکیه کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، شکست بزرگی برای خبیثان ایجاد شده است. آن‌ها حدود ۵ قرن دنیا را مستعمره خود کردند ولی هم اکنون مشکلی برای آنان ایجاد شده و آن این است که خود جنگی به راه انداختند، در این جنگ، کشور روسیه را تحریم کردند و این کشور هم گاز را بر روی آن‌ها بست. آن‌ها هم‌اکنون به فلاکت افتاده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: در این مدت، رسانه‌ها و مسئولان غربی اعلام کردند که برای زمستان سختی که در پیش است، چوب، ذغال سنگ جمع آوری کنید. خاک بر سرتان کنند که حتی در این دنیا هم نتوانستید موفق شوید و در آن عالم هم به دلیل جنایت‌ها، خباثت ها و ظلم‌های متعدد، به جهنم خواهید رفت.

دشمن در صحنه‌های نظامی هیچگاه نتوانست کاری کند

سردار فدوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب توسط دشمنان تحریم شد، گفت: هیچگاه مشکلاتی که در غرب ایجاد شد، به خصوص مشکلاتی که هم‌اکنون غربی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را تجربه نکردیم زیرا این وعده خداست که فرموده اگر در جبهه حق قرار گیرید، خدا به شما کمک خواهد کرد و هیچگاه در بن بست قرار نمی گیرید.

وی با اشاره به جایگاه قدرتمند ایران در عرصه نظامی و ایجاد بازدارنگی در برابر دشمنان ادامه داد: ما خبیثان عالم را در گذشته به خفت‌اورترین وجه ممکن دستگیر کردیم، آن‌ها دستان خود را بر سر خود گذاشتند، در صحنه‌های عمل نظامی هیچگاه نتوانستند کاری کنند، به همین علت در صحنه‌های دیگری مانند عرصه رسانه فعال شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: مردم ما و جوانان عزیز ما به لطف خدا آن‌ها را در عرصه رسانه و فضای مجازی به شکست خواهند کشاند، چون خداوند به ما وعده داده است که پیروزی از آنِ حزب الله است و حزب شیطان نابود می‌شود.

سردار فدوی یادآور شد: خداوند اراده کرده است که حزب الله پیروز شود. در وعده خدای متعال هیچگاه تخلف نیست، ما باید با اطمینان و با محکم ترین حالت ممکن پای کار رویم و مواظب باشیم که در مسیر خدا گام برداریم و اگر اینطور شد، پیروزی قطعی است و ان شاءلله تا هنگامی که پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن، یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) تحویل شود، استواری، تلاش و مجاهدت ما ادامه خواهد داشت.

هدف بسیج خدمت‌رسانی به مردم است

وی با ذکر آنکه بیش از ۴۳ سال است که هدف بسیج و نیروهای انقلابی، خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: شکرخدا که ما مطابق با دستورات الهی، تعالیم اهل بیت(ع) و تاکیدات امامین انقلاب عمل کرده‌ایم، به همین خاطر خدای متعال نیز ما را در برابر خبیثان عالم و پیروان آن‌‌ها پیروز گردانده است. دشمنان در طول این سال‌ها هر چه در توان داشتند به کار گرفتند، اما نتوانستند به موفقیتی دست یابند که اگر به موفقیتی می‌رسیدند، آن موفقیت را دائم در رسانه‌های خود اعلام می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی و جهادی در سراسر کشور به کار سازندگی و به پیشرفت رساندن کشور ادامه می‌دهند، همه ارکان نظام نیز در قوی‌ترین وجه ممکن به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد و دشمن نیز توانایی کند کردن روند رشد ایران مقتدر را ندارد.
https://jahannews.com/vdcgzy97nak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzy97nak9q34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درسته كه شهادت افتخار ماست . درسته كه اگه شهيد نشيم مي ميريم . اما كاش مماشات نميشد . كاش تمومش كنيد.
Iran, Islamic Republic of
این تاملات و تحملات نیروهای امنیتی ج.ا.ا. برای این است که احیانا همدلی برخی معدود ازمردم با آشوب گران کم و کمتر شود. به هر حال آگاهی بخشی لازم است. .دهد.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سلام و درودخدا برپاسداران انقلاب اسلامی
سعید
Iran, Islamic Republic of
مظلومیت مقتدرانه گفتمان جدیدی از ادبیات دفاعی مخابره شده به دنیاست
مجید
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شهیدان امنیت ایران اسلامی