جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

خسارت به ۳۵ خودروی آتش‌نشانی تهران

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 819585
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیده‌اند.
خسارت به ۳۵ خودروی آتش‌نشانی تهران
به گزارش جهان نيوز، قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با مهر از ایراد آسیب به تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: در اغتشاشات اخیر ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در مسیر امدادرسانی و انجام کارهای روزمره دچار حادثه شدند و آسیب دیدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون پنج نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.

پیش از این عبدالمطهر محمدخانی از وارد شدن ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به شهرداری تهران طی روزهای ۲۸ شهریورماه تا ۵ مهرماه خبر داده بود و گفته بود: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد.

چندی پیش نیز خبرگزاری مهر طی گزارشی تحت عنوان «هزینه ۵۷ میلیاردی از جیب ملت برای ارضاء هیجانات روحی» به بررسی آسیب‌ها و خسارات ناشی از اغتشاشات به بیت‌المال و تجهیزات شهری پرداخته بود.
https://jahannews.com/vdcdjn0jkyt0fk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjn0jkyt0fk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همه خسارت ها را از خود اغتشاشگران و حاميان آنها بخصوص سلبريتيها
بايد بگيريد اموالشان را مصادره و براي جبران خسارت و پرداخت به مجروحين و مصدومين اغتشاشات هزينه كنيد.