کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج: هیچ وقت تیم ملی اینقدر سرحال نبوده است

29 آبان 1401 ساعت 9:40

رئیس فدراسیون فوتبال به تمجید از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و برای شاگردان کارلوس کی‌روش در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شامگاه شنبه با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتبال کشورمان اظهار داشت: از همه شما (ملی‌پوشان فوتبال ایران) متشکرم. به لحاظ اینکه برای کشور، پرچم و مردم کشورتان تلاش می‌کنید.

وی در ادامه افزود: خیلی خیلی امیدواریم که نتایج خوبی کسب کنید. شما سزاوار بهترین‌ها هستید. به شخصه اعتقاد دارم که با تلاش شما نتایج خوبی رقم می‌خورد.

رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری تجربه‌اش از بابت حضور در سه جام جهانی گفت: هیچ وقت تیم ملی را به این اندازه سرحال و قبراق ندیده بودم یا اینکه بهتر است بگویم کمتر دیده بودم.

«مطمئنم در جام جهانی نتایج خوبی رقم می‌خورد.»، تاج با بیان این جمله تصریح کرد: امیدوارم برای خودتان، خانواده‌های‌تان و مردم کشورتان افتخارآفرین باشید و باعث سربلندی شوید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اطمینان دارم که اتفاقات خوبی طی روزهای آتی رقم می‌خورد. در این بین مهم این است که شما تلاش‌تان را می‌کنید و آنچه دارید در طبق اخلاص می‌گذارید.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شما در زمین فقط 11 بازیکن نیستید. شما بیش از 11 نفر هستید، یک کشور هستید و از بهترین‌ها.


کد مطلب: 819555

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819555/تاج-هیچ-وقت-تیم-ملی-اینقدر-سرحال-نبوده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com