جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تجربه چاپ لیبل با چاپ رفاه

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 819553
تجربه چاپ لیبل با چاپ رفاه
تأثیر تبلیغات بصری در ذهن و فکر ما بر هیچ‌کس پوشیده نیست. همه ما مجذوب تبلیغاتی می‌شویم که متفاوت‌اند، باکیفیت چاپ شده‌اند و به ما پیامی جدید می‌رسانند. کسب‌وکارها پس از انتخاب پیامی که ممکن است در ذهن خواننده بماند، می‌توانند با استفاده از چاپ لیبل به معرفی برند و بیزینس خود بپردازند.

به همین منظور باید با اطمینان سفارش چاپ لیبل خود را انجام دهند و به کیفیت و سرعت چاپ یقین داشته باشند. چاپ رفاه با نزدیک نیم‌قرن تجربه در زمینه چاپ، یکی از بهترین مواردی است که کسب‌وکارها می‌توانند چاپ تبلیغات خود را با اطمینان به آن بسپارند.

چاپ لیبل چیست؟

لیبل به برچسبی کاغذی یا فلزی ظریف می‌گویند که روی کالا چسبانده می‌شود و اطلاعاتی درباره مشخصات آن کالا ارائه می‌کند. اطلاعاتی مثل بارکد محصول، قیمت، آدرس، نام فروشگاه، شماره‌تلفن، همچنین اطلاعاتی در مورد خود محصول، مواد تشکیل‌دهنده محصول و غیره بر روی لیبل‌ها قابل‌مشاهده هستند.

عنوان و سایز این لیبل‌ها نیز متفاوت است و افراد می‌توانند بر اساس آنچه کسب‌وکارشان نیاز دارد، لیبل خود را انتخاب کنند. لیبل‌ها انواع گوناگونی دارند که به شرح زیر است:
  • لیبل کاغذی Paper Labe
    لیبل بی‌رنگ و شفاف Transparent Label
    لیبل حرارتی Thermal Label
    لیبل اموال  Asset Label
    لیبل متال  Metal Label
    لیبل پشت متال Back Metal Label
    لیبل وُید  Void Label
    لیبل سکوریتی Security Label
    لیبل پی‌وی‌سی  Pvc Label
    لیبل تایوک  Tywac Label
    رول پارچه‌ای  Fabric Roll
    تگ لیبل – لیبل امنیتی (Tag Label)

آشنایی با لیبل شیشه‌ای

لیبل‌ شیشه ای یک لیبل pvc است که به بی رنگ بودن شناخته می‌شود. همچنین به دلیل بی‌رنگ بودن به آن لیبل شفاف یا لیبل ترانسپرنت گفته می‌شود. کاربرد لیبل شیشه‌ای بیشتر بر روی شیشه‌هاست که افراد بتوانند نوشته‌های آن را از دو طرف ببینند. شیشه‌های ماشین، فروشگاه‌ها، بطری‌ها با جنس‌های مختلف، درب جعبه‌ها و کارت‌های گارانتی از مکان‌هایی هستند که لیبل شفاف روی آن‌ می‌چسبد.

لیبل PVC

این نوع لیبل pvc ضدآب است و ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به لیبل‌های کاغذی دارد. به همین دلیل می‌توان در صنایع بسته‌بندی، ساختمانی، غذایی، خودروسازی، نساجی و دارویی از لیبل شیشه‌ای استفاده کرد. برای بررسی قیمت چاپ لیبل ترانسپرنت می‌توانید به وب‌سایت چاپ رفاه مراجعه کنید.

آشنایی با لیبل صدفی

ساخت لیبل صدفی از پلی پرولیپن یا همان پلاستیک استفاده می‌شود. سطح این لیبل صاف است و به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت، در برابر پاره شدن و سرما و گرما مقاوم است. بسیاری از کسب‌وکارهایی که در زمینه لوازم خودرو، لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها و مواد غذایی فعالیت دارند، از لیبل صدفی یا لیبل پشت برچسب‌دار استفاده می‌کنند.

چاپ لیبل باکیفیت با چاپ رفاه

حالا که با انواع لیبل آشنا شدید و می‌خواهید برای کسب‌وکارتان لیبل چاپ کنید، چاپ رفاه یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. با چاپ لیبل می‌توانید به‌صورت نامحسوس تبلیغات خود را گسترده و هویت برند خود را به افراد معرفی کنید.

چاپ رفاه که از سال 1355 مشغول به فعالیت در صنعت چاپ است، انواع لیبل‌ها را در سریع‌ترین زمان و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای شما آماده می‌کند و در تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکار شما همراهتان است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت چاپ لیبل به وب‌سایت رفاه مراجعه کنید و با خدماتش نیز آشنا شوید.
https://jahannews.com/vdciw3avpt1azw2.cbct.html
jahannews.com/vdciw3avpt1azw2.cbct.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *