پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
دونالد ترامپ:

بایدن برای ورود به برجام به ایران التماس کرد

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 819543
رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی در جمع یهودی‌های جمهوری‌خواه آمریکایی گفت که رئیس‌جمهور فعلی کشورش برای ورود مجدد به برجام به ایران التماس کرده است.
بایدن برای ورود به برجام به ایران التماس کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در نشست سالانه «ائتلاف یهودی‌های جمهوری‌خواه» در انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهور فعلی کشورش گفت که آمریکا به طرز بی‌سابقه‌ای در دنیا تحقیر شده است.

ترامپ گفت: «همان‌طور که می‌دانید کشورمان با یک مشکل بسیار جدی روبرو است. می‌خواهم به شما بگویم با مشکل بزرگی مواجه است که به نظر من قبلاً نظیر آن را شاهد نبوده‌ایم. جو بایدن و دموکرات‌های چپ‌گرای افراطی باعث تورم فراگیر شده‌اند، مالیات‌های سنگین تحمیل کرده‌اند؛»

وی در ادامه گفت: «همان‌طور که می‌دانید دولت ما بیشترین کاهش مالیات را داشت اما آنها تلاش می‌کنند مالیات‌ها را به سقف آسمان برسانند. علاوه بر اینها، آنها مقررات‌های فلج‌کننده‌ای وضع کرده‌اند، انرژی آمریکا را زمین زده‌اند و مرزهایمان را باز کرده‌اند و باعث موج خون‌باری از جرائم خشن شده‌اند و به طرز بی‌سابقه‌ای کشورمان را در دنیا تحقیر کرده‌اند.»

ترامپ اضافه کرد: «دارند کشورمان را جلوی چشممان نابود می‌کنند. دارند این مملکت را نابود می‌کنند. شکست دادن دموکرات‌های افراطی چپ‌گرا در انتخابات [میان‌دوره‌ای] کنگره حیاتی بود. اتفاق فوق‌العاده‌ای بود. همیشه می‌‌دانستیم که ۲۰۲۲ پایان کار نبود، بلکه شروع مبارزه‌ای برای نجات دادن کشورمان بود.»

ترامپ در بخش دیگری از این سخنرانی در توضیح خدماتش به رژیم صهیونیستی به خروج از برجام اشاره کرد و گفت: «من از توافق هسته‌ای یکجانبه با ایران خارج شدم و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه رژیم ایران اعمال کردم.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اضافه کرد: «من هیچ وقت اجازه نخواهم داد اسرائیل مثل آن چیزی که الان در حال وقوع است با نابودی هسته‌ای مورد تهدید واقع شود.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: «[جو بایدن] از همان اول کار امنیت اسرائیل را فروخت و شروع کرد به التماس کردن برای ورود مجدد به توافق هسته‌ای با ایران، آن هم با شرایط بدتر نسبت به قبل. این توافق قبلاً هم فاجعه بود اما شرایط این یکی از آن هم بدتر هم بود.»
https://jahannews.com/vdchkwn6x23nzmd.tft2.html
jahannews.com/vdchkwn6x23nzmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
امریکا اگر نمی تواند در مورد لغو موثر تحریم ها و خارج نشدن مجدد از برجام تضمین بدهد باید قید برجامو بزند.
Iran, Islamic Republic of
.......